Opća imunizacija

I bez cjepiva možete imunizirati svaki dio svoga života kako biste ostali zdravi na svim frontama.

Imunizirajte svoj…mozak

Zaštitite svoju sivu tvar i slušajte binauralne zvukove na iPodu. “Za uklanjanje stresa ključno je blokirati svoj svjesni um (onaj dio koji se brine)”, kaže Neil Shah, ravnatelj britanskog društva za upravljanje stresom. Skinite besplatne snimke s interneta i uključite slušalice. “Ta glazba svakom uhu šalje valove, gotovo nečujno različitih frekvencija, zbunjujući vam mozak i prodirući do vašeg podsvjesnog.” Samo deset minuta na putu do posla bit će dosta. Razumije se, nemojte baš odvrnuti do daske.

Imunizirajte svoje…raspoloženje

Ponedjeljkom se osjećate kao Garfield? Kupite ulaznicu za neki festival. Psiholozi sa Sveučilišta San Francisca kažu da lijepo iskustvo stvara više sreće no što to čini nabava materijalnih stvari. “Uspomene nam ne dosade kao što nam dosadi imovina”, kaže Andy Smith, autor knjiga za samopomoć. Zadržite ih dulje komadićima ananasa koji je bogat manganom, mineralom važnim za bolje pamćenje.

Imunizirajte svoju… karijeru

Bitno je koga znate, a ne što znate kako biste zadržali posao, kaže John Timperley, autor knjige o važnosti umrežavanja. “Kad iste sekunde možete dobiti dijapazon stručnih mišljenja ili pomoći, jako će vas cijeniti u svakom poslu”, kaže Timperley. Povežite se s prijateljima i znancima putem društvene mreže LinkedIn te češće pohodite stručna događanja i skupove, upoznavajući nove ljude.

Imunizirajte svoju… jetru

Ne morate tražiti utjehu na dnu čaše baš svake jesenje večeri, ali ako već to činite, dio štete možete popraviti jogurtom s probiotikom. Rusi su svakodnevnim konzumiranjem jogurta u pokusu ljudima koji puno piju smanjili oštećenja jetre za 20 posto u samo pet dana. Usto, pijte i L-metionin. To će za petinu pojačati rad glutation peroksidaze, jednog od najvažnijih enzima za detoksikaciju, pokazalo je istraživanje Sveučilišta u Münchenu.

Imunizirajte svoju… vezu

Možda ne djeluje tako, ali ignoriranje žene nakon teškoga radnog dana moglo bi učvrstiti vaš odnos. “Kada dođete kući, ostavite si dovoljno vremena da se sami opustite “, kaže Phillip Hodson iz britanskog društva za psihoterapiju. “Kad smo pod stresom, partneri nam mogu poslužiti kao vreće za boksanje, a sitnice postaju krupni problemi.” Zato pola sata sami radite što vas je volja: razgovor je puno bolji nakon što se otresete stresa. Eto izlike da napokon iskušate onu novu videoigricu…

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh