Mišići iz snova ili kako izgraditi mišiće dok spavate?

Uvriježeno je mišljenje da se od kasnonoćnih obroka deblja. To je pogrešno, uvjerava dr. Luc van Loon, profesor psihologije vježbanja na Sveučilištu Maastrichta u Nizozemskoj

Njegovo istraživanje pokazuje da se funkcija probave i apsorpcije bjelančevina odvija pravilno čak i tijekom sna.

U van Loonovoj studiji, objavljenoj u Medicine & Science in Sports & Exercise, ispitanici su dobili kasnonoćni napitak bogat kazeinom. Kod njih je zamijećeno 22-postotno povećanje sinteze bjelančevina u sitnim satima, čak i dok su spavali.

Van Loon je također ustanovio i pozitivniju cjelokupnu proteinsku ravnotežu u organizmu (što upućuje na to da mišići imaju sirov materijal potreban za izgradnju). Na temelju toga može se zaključiti da je spavanje zapravo optimalno fiziološko stanje za izgradnju mišića.

30 do 40 g proteina prije spavanja

Istraživači u svojim obično upotrebljavaju bjelančevine kazeina, ali van Loon navodi da jednako dobro djeluju i bjelančevine surutke, kazeina ili njihova kombinacija. Unošenjem 30 do 40 g bjelančevina prije spavanja ostvaruje se optimalna korist i osigurava da ćete se probuditi odmorni i “isklesaniji”.

Kušajte ovaj moćan (kasno)večernji obrok: pomiješajte pola zdjelice mladog sira sa žlicom prirodnog kikiriki-maslaca te pola mjerice proteinskog praha s okusom čokolade.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh