Kojim ćete vježbama sagorjeti više sala?

Njegujte mišiće, a ne škembu!

“Mišići su suprotnost salu”, kaže kardiolog sa Sveučilišta Mayo, Francisco Lopez-Jimenez, dr. med.

Mišići su diljem vašeg tijela metabolički aktivni na način koji se suprotstavlja visceralnom salu – izvlače glukozu iz vaše krvi, pomažu da vaša jetra prerađuje masne kiseline te smanjuju upalu. Dr. Lopez-Jimenez otkrio je s kolegama da ljudi s velikim trbusima često imaju slabu mišićnu masu donjeg dijela tijela, a povezanost je sve veća kako ljudi stare. Pa to je logično: snažni mišići vašim nogama i stražnjici daju masu, a to su najveće mišićne skupine koje stvaraju bolji omjer mišića i sala u vašem tijelu, pa zato daju snagu zdravijem metabolizmu.

Kako sagorjeti više sala
Ako morate odabrati jednu vrstu treninga, neka to budu vježbe snage jer bi mogle biti najbolje za konkretno uklanjanje trbuha.
U studiji sa Sveučilišta Harvard, muškarcima koji su svakog dana 20 minuta dizali utege manje se s godinama povećala količina trbušnih masnoća nego onima koji su toliko vremena svakog dana provodili u aerobnim treninzima.
Naglasak stavite na vježbe koje vam potiču cijelo tijelo: čučnjeve, mrtvo dizanje, zgibove. Međutim, ista ta studija pokazala je i da aerobni treninzi imaju veći utjecaj na ukupnu tjelesnu težinu. Dr. Lopez-Jimenez predlaže da ih kombinirate, ali na pravilan način: različitim danima radite jedno ili drugo.

Muškarci koji tako treniraju mogu sagorjeti više visceralnog sala nego oni koji bi u istom dolasku u teretanu radili sve.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh