Kako uspješno ispoštovati pravilo o 16 sati gladovanja?

... i gubiti kilograme bez brojenja kalorija?

Pretili ispitanici koji su poštovali pravilo o 16 sati gladovanja gubili su kilograme bez brojenja kalorija, pokazalo je istraživanje objavljeno 2018. godine u časopisu Nutrition and Healthy Aging.

“Imam prijateljicu koja luduje s dijetom tijekom koje gladuje 16 sati i obroke raspoređuje tijekom 8 sati. Prestala je jesti nakon večere, pa ništa ne gricka i ne priušti si ni čašu vina. Ne doručkuje, pa je u vrijeme ručka uistinu gladna, najede se i manja je vjerojatnost da će poslijepodne posegnuti za grickalicama. Jednostavno, teže joj je prejesti se tijekom dana”, požalila se jedna čitateljica Men’s Healtha.

Stručnjaci klijentima savjetuje da je dobro odrediti granice kad je posrijedi vrijeme za jelo. Ali ako vas plaši pomisao na tako striktno organiziran dan i poželite za ručak pojesti cijelu pizzu, označite krizna vremena tijekom dana. Ako se obično poželite vratiti ostacima nakon večere, odredite da je sat nakon večere sat bez kalorija. Shvatite li da se u 16 sati bez veze prežderavate glupostima, pokušajte to ne raditi i izdržati do večere. Jer kad osvijestite prave opasnosti i radite na tome, možda je za vas to bolja varijanta nego robovati satu.

Komentari

▲ Povratak na vrh