Kako se oduprijeti prejedanju (kasno) navečer?

Na kraju dana naš je metabolizam najmanje aktivan i to je razlog zašto ga ne biste smjeli opteretiti obilnim obrocima

Po svim pravilima zdrave i uravnotežene prehrane večera treba biti najlakši obrok u danu i preporuča se da je pojedete najkasnije dva-tri sata prije spavanja kako bi organizamimao vremena probaviti je. No, mnogi ljudi se žale kako su baš kasno navečer pregladni. Da bi izbjegli ovu lošu naviku evo nekoliko pravila koja će vam u tome pomoći.

1. Jedite dovoljno tijekom dana
Možda je zarlog vaše velike gladi navečer to što tijekom dana ne jedete dovoljno. Jedite svakih 3 do 5 sati i obavezno pazite na zdrave užine.

2. Doručak je najvažniji obrok u danu
Dan bi svatko trebao započeti obrokom koji je bogat vlaknima, proteinima i kalorijama, a ako ste jedni od onih koji izbjegavaju ovaj obrok velika je vjerojatnost da ćete biti jako gladni navečer.

3. Ne miješajte glad s dosadom
Ako osjetite glad navečer, razmislite je li to samo zbog dosade ili stvarne gladi. Ponekad naša želja za hranom navečer zapravo predstavlja način kako se rješavamo stresa, emotivnih problema, spomenute dosade, ali je možda i samo loša navika.

Jesu li emocije vaš okidač za – prejedanje?

4. Odaberite prave kombinacije
Ako ste doista gladni navečer odaberite pravu kombinaciju koja će suzbiti apetit. Naš rpijedlog: 1/2 šalice grčkog jogurta ili komad sira (proteini), 1/4 avokada ili 1/4 šalice oraha (zdrave masti), nešto od složenih ugljikohidrata, poput žitarica ili 2/3 šalice kokica. Umjesto grickalice, skuhajte čaj ili popijte šalicu mlijeka s cimetom!

5. Izbegavajte masno i začinjeno
U večernjim se satime nikako ne preporučuju hrana i napitci koji sadržu kofein (kava, čaj, čokolada…). Također ni masna i začinjena hrana jer može teško ‘pasti’ na želudac i loše utječe na spavanje!

Ove namirnice izbjegavajte za večeru – jer kvare san!

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh