Kako pomladiti kožu nakon burne noći

Samo naprijed, ugodite si – ali poslije slijedite ove savjete za vašu kožu.

Kada je riječ o zdravom životu, ključ svega je umjerenost. No, ipak smo mi samo ljudi, zar ne? Ponekad pretjerate, bilo da dovršite bocu žestokog pića ili sami pojedete obiteljsku porciju nachosa.

Pretjerano uživanje u nečemu ne samo da nam stvara loš osjećaj, već zbog toga i izgledamo loše. Evo što previše koktela, slatkiša ili slanih grickalica zaista čini vašoj koži – i kako se možete boriti protiv toga.

Alkohol

Alkohol je diuretik. Zbog toga stalno trčite na toalet tijekom duge noći cuganja, i zbog toga vaše lice ujutro izgleda poput sasušenog kaktusa.

Dr. David Colbert, osnivač i glavni liječnik odjela dermatologije u New Yorku, kaže da je najbolji način za vraćanje kože u normalu dobar stari H2O. Prije nego legnete u krevet, popijte 3 do 4 čaše od 2 dl vode. Ako u vodu dodate malo limuna, to će vam umiriti želudac.

Voda je najbolji način za sprečavanje mamurluka, no samo ako ju pijete na vrijeme. Koristite i hidratantnu kremu za lice kako se vaša koža ne bi osjećala sasušeno.

Sol

Nitko ne sjedi iznad obroka prepunog soli s mišlju, ”ovo će sigurno završiti dobro.”
Osjećate se žedno i naduto – a tako se osjeća i vaša koža. Previše soli može uzrokovati zadržavanje vode u organizmu, to stvara one napuhnute krugove ispod očiju, kaže dr. Colbert.

Kako biste se borili protiv toga, predlažemo gel koji hladi kožu. Koristite ga i danju i noću.

Šećer

Vaša koža plaća cijenu zbog vaše slabosti prema slatkišima. Ako konzumirate puno šećera, to šteti kolagenu i elastinu koji se nalaze u vašoj koži, kaže dr. Colbert.

Ova šteta se zove ”glikozilacija” i uzrokuje prerano starenje.

Kako biste se borili protiv prvih bora, dr. Colbert preporučuje korištenje seruma koji potpomaže rast novih stanica. Nove stanice pomažu da vaša koža ostane bez bora i oštećenja.

Što učiniti sljedeći put

Zdrava koža proizlazi iz zdrave prehrane, dakle povećajte unos antioksidansa kako bi vam koža bila zahvalna. To su: bobičasto voće, acai bobice, rajčice, špinat i prokulice.

Ako znate da ćete pretjerati, dr. Colbert predlaže da povećate unos vlakana prije izlaska, ona pomažu kontrolirati razinu šećera u krvi i eliminiraju toksine koji mogu oštetiti vašu kožu.

Iznad svega: dobro se naspavajte i pijte puno vode. Oboje pomaže stabilizirati razinu hormona i otkloniti posljedice pretjerivanja s vaše kože.

Preporučujemo

Komentari

▲ Povratak na vrh