Kako poboljšati spermiogram?

Omega-3 masne kiseline iz ribe jačaju stanične membrane koje štite "bojno punjenje" vaših plivača. Pročitajte koja je hrana dobra i za vas i za njih.

Pomozite svojim plivačima da budu brzi kao Ryan Lochte.

Journal of Nutrition objavio je studiju u kojoj se navodi da su muškarci koji su jeli najviše ribe imali 65 posto kvalitetniju spermu od onih koji su ribu rijetko konzumirali. Omega-3 masne kiseline iz ribe jačaju stanične membrane koje štite “bojno punjenje” vaših plivača. Ovo je hrana i za vas i za njih:

  • Loše: PRERAĐENO MESO (SALAME, (SUHE) KOBASICE)

SPERMIOGRAM -21%

Nemojte jesti više od 4 porcije tjedno; 1 porcija je npr. sendvič sa salamom ili suhomesnatim proizvodom, hot dog ili 60 g kobasica.

  • Dobro: BIJELA RIBA (OSLIĆ, BAKALAR)

SPERMIOGRAM +11%

Jedite 60 do 120 g tjedno. Brzo jelo: pečena riba s limunovim sokom i maslinovim uljem.

  • Najbolje: “TAMNA” RIBA (TUNA, LOSOS)

SPERMIOGRAM +51%

Tjedno jedite 90 do 180 g. Za doručak, umjesto kobasice, pojedite 90 do 150 g lososa (koji vam je ostao od večere).

Komentari

▲ Povratak na vrh