Evo zašto trebate trenirati bez – tehnologija!

Ovo su stvari u kojima vam one - odmažu!!!

MOŽDA VAM PRAĆENJE srčane frekvencije ili bilježenje vježbi može poboljšati izvedbu. Ali umjesto toga, mentalno usredotočivanje na to kakvi su vam pokreti, kojim se mišićima koristite i kako se osjećate, može popraviti formu, sniziti rizik od ozljeda te čak poboljšati razumijevanje o funkcioniranju vlastitog tijela, kaže dr. sc. Joel Martin, kineziolog, docent na Sveučilištu George Mason u američkoj saveznoj državi Virginiji.

Možete odrediti kojim intenzitetom vježbate tako što pratite koliko vam je ugodno govoriti. Dok vam je neki napor lagan, možete govoriti u punim rečenicama. Srednji napor znači otežan govor. A tijekom teških intervala trebali biste moći reći tek pokoju riječ (ili puštati neki uzvik), kaže Janet Hamilton, kineziologinja iz Atlante.

Kad niste prikovani za svoje statistike, možete pratiti svoje disanje, vidjeti dah za studenog jutra ili pak uočiti kako se svjetlo odbija o zgrade oko vas. Oboje može povećati vašu količinu divljenja, osjećaja koji povećava sreću i zadovoljstvo, a možete ga iskusiti kad ste potpuno zaokupljeni pojedinim trenutkom, kaže dr. sc. Paul Piff koji proučava tu emociju na Sveučilištu Kalifornije u Irvineu. Divljenje je povezano sa smanjenim pokazateljima upale.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh