Projekt dm & Story PINK RIBBON za Udrugu P.I.N.K. life

Tijekom listopada kupci u dm prodavaonicama mogu podržati donaciju Udruzi P.I.N.K. life

U četvrtak, 12. rujna dm i najčitaniji lifestyle tjednik Story najavili su projekt u sklopu kojeg će se tijekom listopada, mjeseca borbe protiv raka dojke, prikupljati sredstva za donaciju namijenjenu Udruzi P.I.N.K. life.

Tijekom cijelog listopada u svim dm prodavaonicama u Hrvatskoj građani će moći podržati donaciju kupovinom označenih proizvoda, a dm će donirati jednu kunu od svakog prodanog proizvoda Udruzi P.I.N.K. life. Novac od donacije Udruga P.I.N.K. life će uložiti u opremanje Opće bolnice Dubrovnik infuzomatima i opremom za kiruršku salu u kojoj se operiraju onkološki bolesnici te u organizaciju radionica kojima se osnažuju pacijenti oboljeli od malignih bolesti.

Ivan Horvat, manager marketinga i odnosa s javnošću dm-a, Martina Markota iz dm-a i Branimir Ceboci, direktor prodaje AMZ-a

Društvena odgovornost temelj je poslovanja dm-a od samih početaka, a dm u Hrvatskoj kontinuirano organizira i podržava projekte kojima pružamo podršku i pomoć oboljelima od raka i njihovim obiteljima. U suradnji s tjednikom Story ovoga listopada pozvat ćemo naše kupce da podrže donaciju Udruzi P.I.N.K. life i vjerujemo da će se oni, kao i uvijek do sada, vrlo rado odazvati kako bi pridonijeli kvalitetnijem i lakšem liječenju onkoloških pacijenata, naglasio je menadžer marketinga i PR-a u dm-u Ivan Horvat na konferenciji za novinare. 

Gordana Osman i Nives Moric iz udruge P.I.N.K. life sa Ivom Šego brand managericom Storyja

‘Story je bio prvi i unazad osam godina ostao jedini lifestyle tjednik koji svoj jedan broj u listopadu posvećuje podizanju svijesti o prevenciji i borbi protiv raka dojke. Izuzetno sam sretna i ponosna kad vidim pomake koji su se u tom razdobllju dogodili u svijesti naših čitatelja, naših celebrityja, i svekolike javnosti. Pokrenuli smo Story Pink izdanje, a zajedno s njim i Story Pink Day, svjesni moći, ali i odgovornosti koju imamo kao najčitaniji lifestyle časopis. K tome, najbrojnija Storyjeva publika su upravo žene, njih čak 88,5 posto i to u dobi od 20 – 49 godina, a činjenica da Story ukupno tjedno dopire do 193,100 čitatelja obvezuje nas na akciju. Na akciju nas na žalost potiče i podatak da se u Hrvatskoj dnevno registrira šest novih slučajeva raka dojke, čak 20 posto žena je pritom mlađe od 50 godina’, izjavila je Zrinka Ferina, glavna urednica Storyja.

Glavna urednica Storyja Zrinka Ferina, Nives Moric i Nevena Rendeli, voditeljica događanja

‘Jako nam je drago što imamo podršku dm-a, vodećeg lanca drogerija u Hrvatskoj. Vjerujem kako uz podršku dm-ovih kupaca možemo prikupiti značajnu donaciju koju ćemo uložiti u opremanje onkološkog odjela Opće bolnice Dubrovnik prijeko potrebnom opremom te oboljelima osigurati aktivnosti poput radionica zdravog kuhanja i glazbene terapije koje uvelike pomažu u rehabilitaciji, liječenju i boljem psihološkom stanju korisnica Udruge’, poručila je predsjednica Udruge P.I.N.K. life Nives Moric.

Na konferenciji za medije organizatori projekta najavili su i povorku potpore oboljelima koja će se održati 12. listopada, a hodat će se od parka Zrinjevac do Trga Petra Preradovića. Nakon povorke održat će se i modna revija članica Udruge, a građani će moći Udrugu donirati na licu mjesta. Uz dm i magazin Story, odnosno izdavačku kuću Adria Media, potporu projektu dao je i Grad Zagreb doniranjem lokacije, prostora za rad Udruge te raznim edukativnim radionicama namijenjenima prevenciji raka dojke i osvještavanju potrebe samopregleda.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh