Nova Opel Corsa pravi je automobil za svakoga!

'Mali' je Opel oštar konkurent za nagradu AUTOBEST 'Europski automobili koji su najbolja kupnja' za 2020. godinu!

Šesta generacija Opel Corse pravi je prodajni hit u segmentu malih automobila, a može se od lipnja prvi put naručiti kao električna Corsa-e na bateriju. Knjige narudžbi za verzije s klasičnim motorima s unutrašnjim izgaranjem koji su sada učinkovitiji, napredniji i dinamičniji nego ikad prije otvorene su od početka srpnja.

Nova je Corsa imala svoju svjetsku premijeru na IAA-u, Međunarodnom sajmu automobila u Frankfurtu u rujnu te su je čitatelji časopisa Auto Bild proglasili ‘Automobilom godine za tvrtke“ u klasi malih automobila. Štoviše, ‘mali’ je Opel i oštar konkurent za nagradu AUTOBEST ‘Europski automobili koji su najbolja kupnja’ za 2020. godinu.

Prodaja ovog 4,06 metara dugog malog automobila s pet vrata njemačkog proizvođača počinje uz posebno ekonomične benzinske i dizelske modele snage od 55 kW (75 KS) do 96 kW (130 KS). Umjerena potrošnja goriva i zabavna vožnja karakteristike su svih ponuđenih motora (potrošnja goriva prema NEDC-u1: gradska vožnja 5,5 – 3,7 l/100 km; otvorena cesta 4,2 – 2,9 l/100 km; kombinirano 4,7 – 3,2 l/100 km, 106 – 85 g/km CO2; WLTP2: kombinirano 6,2 – 4,0 l/100 km, 140 – 105 g/km CO2, sve vrijednosti su preliminarne).

Na vrhu ponude mjenjača nalazi se osmerostupanjski automatski mjenjač. Ukupan sportski dojam dodatno naglašava lagan dizajn i nizak položaj sjedenja vozača. Pasivna sigurnost na visokoj je razini, a Opelovi su inženjeri uz to i detaljno podesili podvozje i upravljanje.

Sve te kvalitete nude se već s osnovnom verzijom. Jednako su uvjerljivi napredni pomoćni sustavi, inovativni informacijsko-multimedijski sustavi i izvrstan omjer cijene i performansi. Corsa osim toga prvi put u ovom segmentu dolazi s glatkim osmerostupanjskim automatskim mjenjačem. Po toj se cijeni nikad nije mogla kupiti tehnološki nabrijanija i dinamičnija Opel Corsa. Cijena varijante s početka ponude iznosi 94.000 kn (preporučena maloprodajna cijena s PDV-om u Hrvatskoj).

To već uključuje brojne pomoćne sustave, poput standardnog upozorenja na moguć frontalni sudar s automatskim kočenjem u slučaju nužde i prepoznavanja pješaka. Osim posve električne Corse-e, dostupne su još i dizelske i benzinske verzije s tri nova paketa opreme: kao Edition za 97.400 kn u Hrvatskoj (preporučena maloprodajna cijena s PDV-om), Elegance i posebno sportski paket GS Line. Lagana: najlakša varijanta ima masu manju od 1000 kg Osim živahnih motora, vrhunskoj voznoj dinamici nove Corse pridonosi i lagan dizajn. Najlakša verzija modela nove generacije čak je lakša od magične granice od 1000 kilograma. Masa peterovratne verzije bez vozača iznosi svega 980 kg. U usporedbi s prethodnim modelom ta je modelska varijanta korisnih 108 kg lakša. To je ušteda u masi od oko 10 % usprkos činjenici da je novi model slične dužine – 4,06 metara.

Sama temeljna konstrukcija karoserije je oko 40 kg lakša, a vrlo kompaktni trocilindrični motori imaju oko 15 kg manje od četverocilindričnih agregata prethodne generacije. Aluminijski poklopac motora također štedi 2,4 kg u usporedbi s manjim poklopcem motora prethodnog modela načinjenim od čelika. I sjedala su stavljena na dijetu: optimizirana struktura sjedala štedi dodatnih 10 kg.

Nova Corsa šalje poruku o dinamičnosti kroz svoj sportski dizajn, posebno u kombinaciji s dvobojnom karoserijom. Linija krova podsjeća na dvosjed i 48 mm je niža nego kod prethodnog modela, no to ne utječe na prostor za glavu vozača i suvozača. Vozač sjedi 28 mm niže. Ponašanje u vožnji i vozna dinamika bolji su zahvaljujući nižem težištu. Upravljanje je responzivno i dinamično, pa je zabavnije biti iza upravljača.

Ovaj je prodajni hit iz segmenta malih automobila i istinski prvak aerodinamičnosti. Kao kod svih novorazvijenih Opelovih modela, inženjeri su optimizirali aerodinamičnost najnovije Corse u zračnom tunelu Istraživačkog instituta automobilskog inženjerstva i motora za vozila pri Sveučilištu u Stuttgartu. Rezultat: uz koeficijent otpora zraka Cd 0,29 i u odnosu na prethodnika dodatno smanjenim prednjim dijelom površine svega 2,13 m2 , nova Corsa jedan je od najaerodinamičnijih automobila u svojoj klasi. Demokratizacija tehnologije: napredni pomoćni sustavi i matrična svjetla U novoj Corsi Opel novu tehnologije i pomoćne sustave koje kupci inače znaju iz vozila viših klasa.

Prava poslastica su prilagodljiva svjetla IntelliLux LED® Matrix koje ne zasljepljuje, a koje Opel čini široko dostupnima prvi put u segmentu malih automobila. Osam LED elemenata kontrolira prednja kamera visoke razlučivosti najnovije generacije koja automatski i neprestano prilagođava svjetlosni snop trenutačnoj prometnoj situaciji i okruženju. Revolucionarni pomoćni sustavi poput pomoći pri prepoznavanju prometnih znakova ili automatski tempomat kao i bočna zaštita kontrolirana senzorima donose znatno povećanje sigurnosti. Potonja značajka upozorava ako postoji mogućnost da bočni dijelovi vozila dođu u kontakt s preprekama (npr. stupićima, zidovima) tijekom manevriranja pri brzini manjoj od 10 km/h. Tu su i sustavi poput upozorenja na objekte u mrtvom kutu te razne pomoći pri parkiranju: od pomoćnika za parkiranje do panoramske stražnje kamere koja Stranica 4 pokriva 180 stupnjeva.

I pomoć pri držanju prometne trake ima svoju premijeru s Corsom. Ako sustav prepozna nenamjeran izlazak iz vozne trake, upozorava o tome vozača bljeskanjem i blagom korekcijom upravljača. Vozači i putnici u Corsi bit će dobro povezani i zabavljeni zahvaljujući novoj ponudi informacijsko-multimedijskih sustava koje čine modeli Multimedia Radio, Multimedia Navi s dodirnim zaslonom u boji dijagonale 17,8 cm te model s vrha ponude Multimedia Navi Pro s dodirnim zaslonom u boji dijagonale 25,4 cm. Uz to, Corsa opcionalno nudi i novi servis „Opel Connect“. Navigacija uživo s informacijama o stanju u prometu u stvarnom vremenu i aktualnim cijenama goriva uz izravnu vezu na pomoć u slučaju kvara i hitne pozive čine putovanja još opuštenijima za vozača i putnike.

Odaberite: ekstremno sportska Corsa GS Line, udobna Corsa Elegance Čak i verzija nove Corse s početka ponude nudi pregršt tehnologija i dodataka koji povećavaju udobnost, poput tipičnih Opelovih značajki kao što su grijani upravljač i grijanog kožnog vozačkog sjedala s funkcijom masaže. Među pomoćnim sustavima su, primjerice, upozorenje na moguć frontalni sudar s aktivnim kočenjem u slučaju nužde i prepoznavanjem pješaka, inteligentni tempomat, pomoć pri držanju prometne trake i prepoznavanje znakova ograničenja brzine.

Pored osnovne verzije, postoje još tri paketa opreme namijenjena različitim skupinama kupaca. Corsa Edition dodaje najpopularnije dodatke, Corsa Elegance opremljena je za maksimalnu udobnost, dok Corsa GS Line kombinira dodatne sportske značajke. Kod paketa Corsa Elegance (od 110.400 kn u Hrvatskoj, preporučena maloprodajna cijena s PDV-om) suvozačko sjedalo prilagodivo u šest smjerova, naslon za ruku s pretincem za pohranu te LED prednja svjetla tipičnog opelovskog izgleda s LED svjetlima za maglu čine putovanja još ugodnijima. Kromirani ukrasi, prošivi visoke kvalitete i druge pojedinosti čine verziju Elegance posebno privlačnom. Sportske ambicije paketa GS Line kao dinamične modelske varijante očite su, i to podjednako izvana i iznutra. Sportsko vozačko i suvozačko sjedalo, aluminijske sportske papučice, crna stropna obloga i crveni ukrasni elementi na ploči s instrumentima naglašavaju sportski osjećaj. GS Line može se odmah prepoznati po kromiranoj ispušnoj cijevi te prednjim i stražnjim odbojnicima sportskog izgleda. Način rada Sport omogućuje još dinamičnije upravljanje i odziv gasa.

Cijene Corse GS Line počinju od 122.300 kn u Hrvatskoj (preporučena maloprodajna cijena s PDV-om). Među istaknutim su značajkama dizajna i B-nosači u sjajnoj crnoj boji te cijeli niz mogućnosti personalizacije. To obuhvaća bogatu ponudu kotača, posve digitalni kokpit, kožna sjedala i dvobojnu karoseriju.

Komentari

▲ Povratak na vrh