Nico Rosberg, svjetski prvak u F1® poručuje: ‘I jedno pivo je previše kad voziš!’

Nova kampanja Heinekena „Nikad ne pij kad voziš“ s ambasadorom Nicom Rosbergom, svjetskim prvakom u F1® 2016. neočekivano potiče vozače da alkoholu okrenu leđa

Nico Rosberg, When you drive never drink kampanja

Htjeli mi to priznati ili ne, većina nas je već sjela za volan nakon što smo popili. Malo tko od nas je u tim trenucima ozbiljno brinuo za svoj ili život drugih sudionika u prometu. Važno nam je samo bilo da nas ne zaustavi policija i da kući stignemo bez kazne. No, to nije poanta ove priče.

Svi znamo da piti i voziti nije najbolje rješenje, statistike to potvrđuju. Većina vozača doduše kreću s dobrim namjerama u noć, no kako večer odmiče i društveni i kulturalni pritisak je sve jači, tako dobre namjere padaju u drugi plan i na vrhuncu večeri se izgube u dobroj zabavi s čašom u ruci.

U želji da potakne vozače na odgovornu konzumaciju alkohola HEINEKEN je velikom studijom u kojoj su sudjelovali vodeći stručnjaci i akademici sa područja psihologije ponašanja potrošača pokušao otkriti kako potaknuti vozače da ne piju ako voze i osmislio globalnu kampanju s potpuno novom i inovativnom idejom. U njoj glavni lik kampanje poznati vozač F1® Nico Rosberg uspijeva ne podleći pritisku društva u baru i neočekivano poručuje konzumentima i kupcima piva: “Nikad ne pij kad voziš“.

Neobičan je to koncept reklamne poruke na koju se odlučio ovaj globalni proizvođač piva govoreći ljudima da ustvari ne popiju to pivo. On će vjerojatno pomalo zbuniti ljubitelje piva, no tu mora postojati neka vrsta logike i misije jer HEINEKEN zasigurno želi da ljudi uživaju u njegovoj zlatnoj tekućini. Istina, ali za to postoji i vrijeme i mjesto, zar ne?

O svemu tome popričali smo s Filipom Rabuzinom, direktorom marketinga HEINEKENA Hrvatska koji nam je otkrio detalje o ovoj uzbudljivoj kampanji čije je međunarodno izdanje ovih dana krenulo i u Hrvatskoj.

Filip Rabuzin, direktor marketinga Heineken Hrvatska
Filip Rabuzin, direktor marketinga HEINEKENA Hrvatska; foto: Saša Četković

Kad vam svjetski prvak u F1® kao što je Nico Rosberg kaže da ne pijete kad vozite, to morate poslušati zar ne? Njegov vozački autoritet je neupitan, no kako se HEINEKEN upravo s Nicom Rosbergom odlučio krenuti u kampanju ”Nikad ne pij kad voziš!”?

Naravno, Nico nije slučajno izabran za zaštitno lice kampanje. Heineken je započeo partnerstvo s Formulom 1 2016. godine, kada je Nico postao svjetski prvak i kada je za sličnu kampanju angažiran legendarni trostruki svjetski prvak u F1 Sir Jackie Stewart – između ostalog, i pionir koji se zalagao za podizanje sigurnosnih standarda u auto-moto svijetu. Kad vam takvi vozači poruče da ne pijete prije nego sjedate za volan, onda njihovu poruku morate shvatiti ozbiljno.

Nico Rosberg, When you drive never drink kampanja

HEINEKEN se odlučio kampanju usmjeriti prema odgovornoj konzumaciji alkohola što se ne bi očekivalo od jednog proizvođača piva. Kako ste se odlučili krenuti u tom smjeru?

Ostvarivanje stvarnih, pozitivnih pomaka kad je riječ o odgovornoj konzumaciji te podizanje svijesti o opasnostima za druge i sebe prilikom vožnje pod utjecajem alkohola ostaju glavni ciljevi i dugoročna strategija brenda, ali i održivosti poslovanja kompanije. U potpunosti smo svjesni da nema kompromisa kad je riječ o vožnji i konzumaciji alkohola, odnosno da je u tom slučaju apstinencija jedina opcija. Upravo to poručujemo u ovoj kampanji i na to smo uistinu ponosni. Osim toga, globalno i lokalno ulažemo značajna sredstva, konkretno 10% oglašivačkog budžeta brenda Heineken, kako bismo promicali odgovornu konzumaciju te je učinili nečim što je cool.

Nico Rosberg, When you drive never drink kampanja
Nakon što je 2016. postao svjetski prvak u F1, Nico se povukao sa trkačkih staza i otišao u ‘mirovinu’. No, kako poručuje na kraju spota, još uvijek vozi, čini to u brzim autima i bez trunke alkohola kao i nekada…

Kakve su reakcije na kampanju? Čini li vam se da ste uspjeli doprijeti do ljudi i potaknuti ih da ne voze ako su pili alkohol?

Kampanja je izazvala brojne pozitivne reakcije na tržištima na kojima je ranije krenula, a vjerujem da je tome doprinio upravo ovaj element iznenađenja – u reklamnoj kampanji za pivo, zaštitno lice kampanje odbija ponuđeno pivo. To je nešto posebno i jednostavno pokazuje koliko je nama u HEINEKENU važno promicati odgovornu konzumaciju. Uz to, vjerujem da je dobroj prihvaćenosti kampanje doprinio i Nico Rosberg, a isto tako sam uvjeren i da je ova kampanja već ostvarila određeni rezultat. Naravno, taj učinak moramo gledati unutar naših okvira i mogućnosti, a to su promicanje odgovorne konzumacije i podizanje svijesti o opasnostima prilikom vožnje pod utjecajem alkohola.

Nico Rosberg, When you drive never drink kampanja

Je li dio vaše misije povezane s odgovornom konzumacijom alkohola i lansiranje novog bezalkoholnog piva Heineken 0.0? Kakvog je okusa?

U skladu s rastućim trendom umjerene konzumacije alkohola, koju aktivno promičemo, odlučili smo ponuditi vrhunsko bezalkoholno pivo Heineken 0.0. Riječ je o pivu izvanrednog okusa, napravljenog od jedinstvenog Heinekenovog A-kvasca i kvalitetnih prirodnih sastojaka – vode, ječma, slada i hmelja – sa samo 69 kalorija u boci od 0,33 l. Sve su to rezultati nekoliko godina istraživanja i korištenja novih tehnika proizvodnje piva. Zahvaljujući tim naporima, danas možemo uživati u vrhunskom bezalkoholnom pivu, i to u bilo kojoj prigodi i u bilo koje doba dana – na konferenciji, na poslovnom ručku, tijekom radnog vremena, u zračnoj luci, poslije treninga te u brojnim drugim prilikama u kojima to inače nije prikladno ili uobičajeno. Osim toga, Heineken 0.0. ćete lako prepoznati po jedinstvenoj etiketi plave boje, čime se razlikuje od tradicionalne, prepoznatljive Heinekenove zelene boje.

Nico Rosberg, When you drive never drink kampanja
Nico Rosberg, When you drive never drink

Preporučujemo

Komentari

▲ Povratak na vrh