Inovativan i energičan pokret uz Reebok ‘Zig Kineticu’

Od New Yorka do Pariza, Reebokov “energy return” potplat testirali su brojni dizajneri poput Cottweilera, Angus Chianga i Chromata. Ovaj uspješan Reebok potplat službeno je predstavljen kao “Zig Kinetica” linija tenisica, uz prvijenac naziva Concept Type 1.
Inovativan i prepoznatljiv Reebokov dizajn dotjeran je gornjim potplatom kojega je dizajnirao sami Garbstore’s Ian Paleya, ukrašen odvažnim zig zag motivom već ranije viđenim na modnim pistama. Visoki standardi performansa, uz modno osviještenu estetiku, inspirirat će svakog na odvažan pokret i jedinstven stil.

Ključne karakteristike modela ističu:
• Floatride Fuel: tehnologija nastala po uzoru na nagrađivanu Floatride tehnologiju izrade, koje pruža energično iskustvo lakoće
• ZIG Energy Shell: uz inkapsulirana udubljenja od pjene, Zig Energy Shell provodi i vraća kinetičku energiju vašeg koraka, istovremeno pružajući odvažnu estetiku
• ZIG Energy Bands: Jedinstveni potplat koji se širi i skuplja poput gumene trake za trčanje, olakšavajući pokret i novi korak

“Povijest Reebok brenda iznimno je važna zbog dizajna i stilskih dodataka na obući. Oblici, linije te estetski govor dizajna mješavina su dijelova mnogih arhivskih modela, od kojih neki do sada nisu predstavljeni javnosti. Novosti u kolekciji su nov izbor boja i materijala. Ideja o tenisici koja pohranjuje energiju unutar potplata koji podupire pokret, poklapa se s idejom o toploj gradijent boji inspiriranoj kinetičkom energijom koja teče
i oslobađa se”, izjavio je Paley na upit o inspiraciji koja stoji iza Zig Kinetica modela, ističući time arhiv i naslijeđe Reebok brenda.
„DNK Reeboka uvijek je, i uvijek bi trebao biti polazište svakog kreativnog procesa. Reebok odiše inovacijama i uvijek je zadovoljstvo analizirati i istaknuti sve predanosti ovoga brenda”- istaknuo je Paley.
U susret novom spektru boja, otkrivamo vam razvojne procese dizajna, od skiciranja i prototipa te do konačne verzije najdinamičnije tenisice do sada, koja će zasigurno definirati novi smjer u svijet mode.


Kako bi se novi model što bolje približio publici, Reebok je predstavio “Energy Experiment”, kratak film o najnovijoj inovaciji brenda. Koncept filma baziran je o energiji koja ne može biti stvorena ni uništena, jedino prebačena, i koja ima moć rasta svakim novim korakom. “Energy Experience” gledatelje vodi na put redefiniranja ideje o energiji i rezultatu njezina pojačavanja.

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh