Zašto bi već danas trebali provesti 5 minuta vježbajući gležnjeve

Ne trebaju vam nožni utez. Obećajemo!

Gležnjevi su vam vjerojatno zadnji na popisu kada je trening u pitanju, jednako kao i mali nožni prst. Ali loša pokretljivost gležnjeva možda je razlog zašto ne možete izvesti više čučnjeva, zašto vas bole koljena ili zašto imate loš doskok, kaže Men’s Healthov urednik fitnessa BJ Gaddour.

Ako vam je išta od navedenog bitno, morat ćete više pažnje posvetiti gležnjevima. Potrošite 5 do 10 minuta na ove vježbe prije idućeg trčanja, treninga za noge ili košarkaške utakmice, kako bi učvrstili i mobilizirali gležnjeve. U priloženom videu pogledajte kako se izvode.

Kako se izvode: Izvedite stajaće podizanje za listove, stišćući mišiće u gornjoj poziciji i držeći položaj 5 sekundi. (Grč znači da radite dobro!) Čim spustite nogu izvedite podizanje potkoljenica. Zadržite položaj u gornjoj poziciji 5 sekundi. Izmjenjujte ova dva izometrička izdržaja 5 do 10 minuta.

Preporučujemo

Komentari

▲ Povratak na vrh