Trening za donji dio tijela koji djeluje na gluteuse iz 3 različita kuta

Od njih će vam mišići stražnjice narasti do maksimuma.

Ovaj trening nazivam „razbijačem gluteusa“. Ne samo da djeluje na gluteus maximus – najveći mišić stražnjice – već ubija i medius i minimus.

Tri pokreta, koje možete pogledati u priloženom videu, ciljano djeluju na kukove iz tri različita kuta: okomito, vodoravno i bočno. Trening se sastoji od različitih varijacija ponavljanja i raspona kretnji kako bi stimulirao sva mišićna vlakna.

Evo kako se izvodi: Izvedite svaku vježbu jednu za drugom bez odmora.

1. Ekscentrično penjanje na klupu (spuštajte se 5 sekundi), 5 ponavljanja na svaku stranu.

2. Podizanje kukova na jednoj nozi s ramenima na povišenju, maksimalan broj ponavljanja na svaku stranu

3. Bočno hodanje s elastičnom trakom oko gležnjeva, 2 minuta

To je 1 runda. Izvedite 3 do 5 rundi, s odmorom od 1 do 2 minute između svake runde.

THE GLUTES SMASH from MH fitness director BJ Gaddour (@bjgaddour)! This 3-move workout hits your hips from 3 different angles – vertical, horizontal, and lateral – to grow your gluteus to the maximus. It also employs a variety of rep ranges and tempos to adequately stimulate all of your muscles fibers. Perform each move below with little to no rest between moves: 1️⃣ Eccentric Stepup @ 5/side 2️⃣ 1-Leg Shoulders-Elevated Hip Thrust @ max reps/side 3️⃣ Band Lateral Hip Walk @ 2 minutes of work That’s 1 round. Perform 3-5 rounds, resting 1-2 minutes between rounds. DOUBLE-TAP if you dig it and tag some #swolemates too! Like BJ’s gear? Find more @Macys! #Glutes #Hips #Butt #HipThrust #TheThrustIsAMust #BJGaddour #Macys #Fitness #InstaFit #Fitspo #Fitspiration #Workout #MHFit #MotivationMonday #Sponsored

A video posted by Men's Health (@menshealthmag) on Jul 11, 2016 at 9:10am PDT

Komentari

▲ Povratak na vrh