Trening za cijelo tijelo, bez opreme, a traje samo 13 minuta

Izgradite snagu i mišiće od glave do pete ovim kratkim, ali vrlo učinkovitim treningom.

Ovo nije običan trening vlastitom težinom. Ovaj trening, koji je osmislio Men’s Healthov trener Gideon Akande, sadrži varijacije konvencionalnih vježbi poput čučnjeva, sklekova i iskoraka koje izazivaju tijelo na sasvim nov način.

Umjesto sklekova, izvodit ćete dive bomber sklekove, koji ciljano djeluju na brza mišićna vlakna – ona imaju najveći potencijal za rast i razvoj snage – u vašim prsima, ramenima i tricepsima, kaže Akande.

Umjesto čučnjeva iz iskoraka, izvodit ćete podizanje prednje noge iz iskoraka, eksplozivnu verziju koja će povećati broj otkucaja srca i ujedno biti izazov za vašu ravnotežu i stabilnost.

A tijekom iskoraka unatrag, ostat ćete u poziciji čučnja između svakog iskoraka, umjesto da se vratite u uspravan položaj. Na taj način će vaši mišići duže biti aktivni i tako stimulirati njihov rast, kaže.

Pogledajte video u kojem Akande pokazuje kako se izvode vježbe. Ove i ostale varijacije, kada ih kombinirate s kratkim odmorom od 15 sekundi između setova, omogućavaju vam da trening snage za cijelo tijelo ugurate u samo 13 minuta – bez upotrebe utega.

Napravite ovo:

Izvedite svaku od navedenih vježbi određen broj ponavljanja, s odmorom od 15 sekundi između vježbi.

Nakon što izvedete svih 6 vježbi, odmorite 30 sekundi. To je 1 runda. Izvedite 2 runde.

60 sekundi: naizmjenični iskorak unatrag do čučnja
45 sekundi: dive bomber sklekovi
30 sekundi: trčanje u mjestu s visokim podizanjem koljena pa marinac
60 sekundi: podizanje prednje noge iz iskoraka (promijenite stranu nakon 30 sekundi)
45 sekundi: sklekovi s promjenom položaja ruku iz uskog skleka u široki i obrnuto
30 sekundi: brzo trčanje na mjestu pa marinac

Komentari

▲ Povratak na vrh