Trening od kojeg drhti svaki mišić u tijelu

Zove se tremor mišića cijelog tijela – i dostojan je svog imena.

Metabolički trening s otporom  jedan je od najboljih načina za postizanje vitke linije – pogotovo ako ga izvodite u 50-10 intervalima. U priloženom video Men’s Healthov urednik fitnesa BJ Gaddour pokazuje vam jedan od takvih treninga. Riječ je o šest pokreta koji cijelo tijelo potiču na rad. Prelazite s pokreta na pokret, jedan za drugim, izvodeći vježbe 50 sekundi, nakon čega napravite pauzu od 10 sekundi.

Izmjena vježbi vam dozvoljava da imate kratak odmor kako bi se omogućila maksimalna potrošnja kalorija.

Trening s otporom umjesto klasičnog kardia, zahtijeva da se u rad uključi veći broj mišića, a time i bolju opskrbu kisikom, što također ubrzava metabolizam nakon treninga.

Evo popisa mišića na koje ovaj trening utječe:

1. Duboki čučanj s utegom: Donji dio tijela, trup i gornji dio leđa

2. Sklekovi sa lateralnim kretnjama (izmjenjuju se uski i široki sklek): prsa, tricepsi, ramena i trup

3. i 4. Stražnji iskorak s prijenosom bučica iz ruke u ruku: noge i kukovi

5. Pregibi s bučicama: leđa, gluteus i mišići stražnje lože

6. Kotrljajući čuvar: trup i aktivni odmor

Napravite 3 do 5 ciklusa u 18 do 30 minuta treninga koji uništava salo i svaki mišić tjera da se trese (na dobar način, naravno).

Komentari

▲ Povratak na vrh