Samo za napredne: 6-minutni trening za eksplozivni napredak

Izgradite snagu i izdržljivost uz pomoć ovog intenzivnog treninga od 3 vježbe.

Trening: Eksplozivni power ladder trening.

Trener: Nate Helming, kondicijski trener u centru San Francisco CrossFit.

Dobrobit: Izgradit ćete snagu, jakost i izdržljivost koje vam trebaju da postanete bolji trkač i sportaš.

Riječ je o treningu s metodom ljestvi, a intenzitet (ili broj ponavljanja) se povećava u svakoj rundi. No, ne brinite, sve će biti gotovo za 6 minuta.

Upute: Izvedite jedno ponavljanje svake vježbe po navedenom redu. To je 1 runda.

Svakoj idućoj rundi dodajte jedno ponavljanje više. Dakle, u drugoj rundi izvedite 2 ponavljanja svake vježbe, u trećoj 3 i tako dalje.

Izvedite što više rundi u 6 minuta.

1. Kotrljajući čučanj na jednoj nozi sa skokom, desna noga (olakšajte si koristeći obje noge u stajaćoj fazi vježbe)

2. Kotrljajući čučanj na jednoj nozi sa skokom, lijeva noga (olakšajte si koristeći obje noge u stajaćoj fazi vježbe)

3. Sklek leteće vjeverice

4. Marinac sa skokom u dalj

Komentari

▲ Povratak na vrh