Preporučamo vam nove, efikasnije verzije najbolje vježbe za gornji dio tijela

Aktivirajte više mišića, dodatno ojačajte core, ramena i ruke uz ove male promjene.

Jednoručni potisak iznad glave jača deltoide, bicepse, tricepse, lateralne i prsne mišiće – zbog čega spada među jednu od najboljih vježbi za gornji dio tijela.

Ali ako promijenite način sjedenja, klečanja ili stajanja tijekom vježbe, vaši rezultati će nadmašiti sva očekivanja, kaže Sean Gardner, trener u Anatomy 220 na Miami Beachu.

Na primjer, ako se prebacite iz sjedećeg u klečeći položaj, to će dodatno aktivirati vaš gluteus, objašnjava Garner. Jednako tako, promjenom u poravnati klečeći položaj (kada su noge ravno jedna ispred druge), mišići aduktora na unutrašnjem dijelu butine su pod dodatnim opterećenjem.

Pogledajte priloženi video u kojem Garner demonstrira ove dvije, kao i pet drugih položaja.

Jednoručni potisak iznad glave je samo jedan primjer kako položaj može učiniti vježbu efikasnijom. Pokušajte sami smisliti gdje i kada ih možete ubaciti u svoj trening i potencijalna povrat uloženog truda je neprocjenjiv.

„Promijenite svoj položaj, promijenite svoj  trening“, zaključuje Garner.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh