Postanite veći u samo 90 sekundi

Potaknite bolji rast mišića ovom znanstveno potkrijepljenom tehnikom.

Ne morate osjećati bol da bi postigli rezultate, ali morate osjećati barem nešto. “Istraživanje je pokazalo da nećete postići maksimalan rast mišića ako ih ne osjećate tijekom vježbe“, kaže Men’s Healthov urednik fitnessa BJ Gaddour.

To bi također moglo ukazivati na nedovoljnu razvijenost mišića.

Izvođenje vježbe polaganim tempom – gdje ćete se fokusirati na vrijeme, umjesto na broj ponavljanja – pomaže kontrakciji mišića i osnažuje povezanost uma i mišića. Što bolju komunikaciju mozak ima s mišićima, to će izvedba i rezultati biti bolji.

Ovu tehniku možete primijeniti na bilo koju vježbu. Pogledajte priloženi video u kojem Gaddour pokazuje izvođenje bugarskog čučnja iz iskoraka.

Evo kako se izvodi: Stanite u uobičajeni položaj za izvođenje ove vježbe.

Polako spuštajte težinu – ekscentrična faza ponavljanja – tijekom 4 sekunde. Pauzirajte na dnu, a zatim u 4 sekunde dovršite podizanje, odnosno, koncentrični dio ponavljanja.

Umjesto da brojite ponavljanja i setove, odradite jedan set (ili dva ako izvodite vježbu prvo na jednoj, a zatim na drugoj strani), u vremenu od 90 do 120 sekundi.

Koncentrirajte se na mišiće koji rade. Zamislite kako se sva mišićna vlakna aktiviraju, rade zajedno i rastu.

“Kada se vratite vježbanju uobičajenim tempom, bolje ćete osjetit mišiće kako rade“, kaže Gaddour.

Donosimo nekoliko načina kako ovakve spore setove uklopiti u trening:

  • Izvedite ih za zagrijavanje prije teškog dizanja kako bi podmazali zglobove i aktivirali ciljane mišićne skupine.
  • Ostavite ih za kraj nakon napornog treninga kako bi postigli bolji rast mišića i izdržljivost.

“Od njih se lako oporaviti, stoga ih možete izvoditi pri svakom treningu“, kaže Gaddour. “Ali definitivno ih izvodite barem jednom tjedno.“

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh