Ovakvo penjanje na klupu još niste probali

Ova varijacija klasične vježbe donjem dijelu tijela donosi sasvim nove izazove.

Postoji uobičajen način izvođenja penjanja na klupu: okrenite se prema klupi, popnite se na nju a zatim se spustite. Ali u priloženom videu, Men’s Healthov urednik fitnessa BJ Gaddour pokazuje verziju s križanjem. Kretat ćete se s jedne strane klupe na drugu i tako trenirati donji dio tijela u novim rasponima kretnji i djelovati na mišiće pod raznim kutovima.

Izvođenje vježbe polaganim tempom predstavlja izazov za ravnotežu, koordinaciju i snagu.

Isprobajte: Izvodite ponavljanja u trajanju od 50 sekundi a zatim 10 sekundi odmorite. Promijenite strane i ponovite. Izvodite vježbu 10 minuta bez prestanka.

Izvodite li vježbu brzim tempom, stvorit će se metabolički efekt i “spržit” ćete hrpu kalorija. Osim toga, gotovo odmah ćete osjetiti kvadricepse kako rade.

Isprobajte: Izvodite ponavljanja 30 sekundi, zatim napravite pauzu od 30 sekundi. Promijenite nogu i ponovite. Vodite se istom shemom punih 10 minuta.

Možete i izmjenjivati brzi i spori tempo unutar 10 minuta ili ih možete ponoviti jedan za drugim za potpuni 20-minutni trening.

Komentari

▲ Povratak na vrh