Turbo učinkovita vježba za ramena koju možete izvoditi bilo gdje

Jer ne možemo svi izvesti sklek iz stoja na rukama

Prednje povlačenje do lica učinkovita je vježba za ramena koja vam ujedno pomaže poboljšati bench press. Obično se izvodi pomoću kablova ili pričvršćivanjem elastične trake za kavez. No, ovu vježbu zapravo možete izvoditi bilo gdje, jednostavno pridržavajući traku stopalima.

Fokusirajte se na izvođenje pokreta. Ramena gurajte prema dolje i natrag, povlačite traku do čela tako da su vam ruke sa strane, savijene u laktu i nategnute, a bicepsi okrenuti prema gore (double-biceps pose). Pauzirajte, a zatim kontrolirano vratite ruke u početnu poziciju.

Možete povećati opseg kretnji tako što ćete sjesti na klupu, stolac, kauč ili dvosjed. Isto tako, možete sjediti i na podu, ali se traka neće rastegnuti toliko jako, što znači da će otpor biti manji.

Ovu vježbu možete izvoditi i sa standardnom opremom. Možete izvoditi setova od velikog broja ponavljanja tijekom idućeg treninga za prsa ili kao vježbu za zagrijavanje prije treninga za prsa ili ramena. Isto tako možete ju izvoditi i tijekom treninga kao vježbu za gornji dio leđa.

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh