Naizgled smiješna vježba koja će isklesati vaš core

Plank je dosadan. Ova vježba dinamičke stabilnosti ima zabavan faktor, a cijelo vrijeme izaziva srednji dio tijela na krajnji napor.

Isprobajte ove pokrete u teretani i vjerojatno će vas ekipa čudno gledati. Ali njihovi pogledi će biti vrijedni tek kada se neće moći prestati diviti vašim trbušnjacima.

Men’s Healthov Next Top trener Andy Speer pokazuje vam kako izvoditi “ludo puzanje”. Prevedeno, to je medvjeđe puzanje na steroidima.

Stanite u položaj četveronošca s rukama direktno ispruženim ispod ramena i koljenima ispod kukova. Leđa moraju biti potpuno ravna.

Nakon toga podignite lijevu ruku i provucite desnu nogu ispod tijela. Budući da gubite dvije potporne točke, core će raditi jače kako bi ostao stabilan dok naizmjence izvodite ovaj pokret na jednoj, pa na drugoj strani tijela.

Kada svladate ovaj pokret povećajte izazov za srednji dio tijela. Speer preporuča pomicanje nogu unazad kako bi odradili sklek ili čak medvjeđe puzanje 3 do 6 metara naprijed-nazad između ponavljanja.

Krenite s izvođenjem ovog pokreta 1 do 2 minute i postepeno povećavajte trajanje ove vježbe do 5 minuta.

Komentari

▲ Povratak na vrh