Nadogradite gornji dio tijela u 7 poteza

Isklešite ramena i prsa ovim treningom za V oblik torza.

Torzo u obliku slova V čarobna je stvar. Usporedite li dva tipa koji imaju jednaku mišićnu masu i jednak postotak masnog tkiva, onaj sa širim ramenima i užim bokovima izgledat će snažnije.

Ako se žene pita, što šira ramena, to bolje. Prema studiji časopisa Archives of Sexual Behavior, žene preferiraju muškarce čija su ramena 4 cm šira od bokova.

Ne morate biti olimpijski prvak u slobodnom stilu plivanja niti spasilac na plaži kako biste postigli oblik slova V. Trening koji možete pogledati u priloženom videu, omogućit će vam nevjerojatnu nadogradnju gornjeg dijela tijela, kaže Men’s Healthov urednik fitnessa BJ Gaddour.

Ova rutina ciljano djeluje na hrpu malih mišića u rukama, ramenima i prsima – mišića na koje se možete utjecati klasičnim vježbama poput potiska, veslanja, zgibova ili dipova, objašnjava.

Tijekom treninga ćete cijelo vrijeme sjediti ili ležati.

„Tako sprečavate korištenje momentuma ili pomoć od donjeg dijela tijela, čime tjerate ove mišiće da odrade sav posao“, kaže BJ Gaddour. (prevedeno: nema varanja.) „Zbog ovoga ćete možda morati koristiti lakše utege nego inače.“

To je u redu. Vaš cilj je zadržati pravilnu formu kako biste pri svakom ponavljanju osjetili da svaki mišić radi, kaže.

Kako se izvodi

Napravite 15 ponavljanja svakog pokreta za redom, bez odmora. To je 1 serija. Sveukupno napravite 3, s odmorom od 1 minute između svake serije.

1.  Obrnuto odručenje s bučicama iz sjedeće pozicije

2. Odručenje bučicama iz sjedeće pozicije

3. Predručenje bučicama iz sjedeće pozicije

4. Potisak donjim dijelom ramena iz sjedeće pozicije

5. Biceps pregib iz sjedeće pozicije

6. Triceps kickback iz sjedeće pozicije

7. Odručenje bučicama iz ležeće pozicije

Komentari

▲ Povratak na vrh