Klackajte se s BJ Gaddourom i ojačajte kvadricepse i gluteus

Spojite svoja najdraža dva iskoraka kako biste odradili zvjerski metabolički trening.

Prednji iskorak ciljano djeluje na kvadricepse. Stražnji iskorak djeluje na gluteuse. Kada ih spojite zajedno dobit ćete see saw iskorak ili klackalicu – metabolički pokret u kojem radi cijeli donji dio tijela u raznim rasponima kretnji, što je izazov za vašu stabilnost, povećava se mobilnost a mišići su cijelo vrijeme napeti, kaže Men’s Healthov urednik fitnessa BJ Gaddour.

Možete spojiti i bočni iskorak s dijagonalnim u see saw iskorak. Ova varijacija ojačava unutarnji i vanjski dio mišića kukova, objašnjava Gaddour.

Povećajte izazov za noge tako što ćete povećati opseg kretnji. Možete se poslužiti i niskom kutijom ili steperom, pa čak i pločastim utegom na koji ćete stati. Pogledajte priloženi video u kojem Gaddour demonstrira vježbu.

Gaddour često koristi ovu vježbu kao finisher kojim zaokružuje cijeli trening.

Isprobajte sami: Izvedite što više ponavljanja na jednoj strani bez prestanka tijekom jedne minute.  Kada minuta istekne, promijenite nogu i ponovite. Nastavite mijenjati nogu svake minute i izvodite vježbu 10 minuta bez pauze.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh