Kako napumpati bicepse i tricepse bolje nego ikad

Ova tehnika povećava napetost u rukama i poboljšava povezanost uma i mišića.

Nema boljeg osjećaja od „napumpanosti“ nakon teretane – natečenosti mišića zbog koje oni djeluju i izgledaju veće. U priloženom videu, Men’s Healthov urednik fitnessa BJ Gaddour pokazuje kako postići najbolje “pumpanje” ruku. Riječ je o tehnici pred-iscrpljivanja u nemilosrdnom supersetu.

Započet ćete s izolacijskom vježbom za bicepse ili tricepse, s opterećenjem koje vam predstavlja izazov, 8 do 15 ponavljanja. Kada više ne možete izvesti niti jedno ponavljanje, odmah počnite izvoditi vježbu koje pokreću više mišićnih skupina, a također djeluje na bicepse ili tricepse. Izvedite jednak broj ponavljanja.

Evo kako djeluje: Prva vježba će iscrpiti bicepse i tricepse. Zbog toga prelazite na vježbu koja uključuje više mišićnih skupina. I dalje ćete raditi bicepse i tricepse, ali će vam ostali mišići pomoći s opterećenjem.

Ova tehnika povećava napetost u rukama i poboljšava povezanost uma i mišića, što će rezultirati novim mišićnim rastom, kaže Gaddour.

Uputstva: Izvedite 8 do 15 ponavljanja prve vježbe, a zatim pokušajte izvesti jednak broj ponavljanja druge vježbe. To je 1 set. Napravite 3 do 5 setova.

Možete izvesti i samo superset za bicepse ili tricepse, ili ih možete izvoditi uzastopno za potpuni trening gornjeg dijela tijela.

Superset za bicepse s bučicama

1. Biceps pregib

2.Veslanje u pretklonu

Superset za tricepse s bučicama

1. Ležeća triceps ekstenzija bučicom

2.Bench potisak uskim hvatom

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh