Kako čučnjevi mogu biti 10 puta zabavniji

Čak i tipovi koji preziru dan vježbi za noge, obožavat će ove vježbe za donji dio tijela

Želite dan za noge učiniti zabavnijim? Uključite u trening svoju djevojku. Ne samo da vježbanje s partnericom povećava energiju, motivaciju i izdržljivost, već vam ona može poslužiti umjesto šipke tijekom dubokog čučnja.

Genijalnu varijantu treninga s partnericom demonstrira Men’s Healthov trener Andy Speer, koji savjetuje: ‘Ona neka ispruži ruke u stranu kako bi imitirala šipku utega; zakačite svoje ruke ispod njenih i podignite ju od tla, izvodite duboke čučnjeve s težinom cijelog njezinog tijela’. 

Mnogo je teže stabilizirati ljudsko tijelo od šipke, kaže Speer, to će zapaliti vaše trbušne mišiće.

Ona mora imati snažan trup kako bi mogla cijelo vrijeme izvođenja vježbe imati koljena privučena na prsa. Nakon toga, ona može još jače raditi na snazi trbušnih mišića tako što će podizati ispružene noge dok je vi držite.

Izvedite 5 ponavljanja dubokih čučnjeva, a zatim je nastavite držati dok ona izvodi 5 ponavljanja podizanja ispruženih nogu. To je 1 runda. Napravite ih 10.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh