Joga poza koja će vam pomoći kod dizanja utega

Ovo istezanje pomoći će vam da podignete teže utege iznad glave.

Dižete utege? U tom slučaju vas Men’s Healthov urednik fitnessa BJ Gaddour želi uputiti na molitvu. Ali ne bilo kakvu…

U jogi, položaj djeteta s rukama ispruženim ispred sebe izvodi se na podu, a otvara kukove i odličan je za istezanje donjeg dijela leđa i ramena. No ako ruke stavite na povišeno – poput klupe ili kauča – osjetit ćete još dublje istezanje u lat mišićima i tricepsima.

Ovo istezanje prakticirajte nekoliko puta tjedno i počet ćete primjećivati poboljšanje u opsegu kretnji iznad glave. Što je bolja mobilnost iznad glave, to ćete bolje izvoditi pokrete poput zgibova, trzaja, vojničkog potiska, ramenog potiska, push press i potiska s čučnjem.

Osim toga, osjećaj je odličan.

U priloženom videu možete pogledati kako Gaddour izvodi ovo istezanje. Utonite dublje u istezanje sa svakim izdahom i lagano zaokrenite prsa sa strane na stranu kako biste se riješili napetosti.

Sveukupno se istežite 2 do 5 minuta. Istezanje možete napraviti prije ili nakon treninga, ili između setova.

Komentari

▲ Povratak na vrh