Ispravan način njihanja girje

Izgleda jako jednostavno, ali ovu je vježbu lako zeznuti. Evo kako svladati njihanje.

Njihanje girje jedna je od najboljih vježbi na svijetu – ako se pravilno izvodi. Pokreti niskog intenziteta spaljuju masne naslage, jačaju core i čitav stražnji dio tijela i trupa, te poboljšavaju kardiovaskularnu kondiciju i sportsku izvedbu.

U priloženom videu, Men’s Healthov urednik fitnessa BJ Gaddour pokazuje izvođenje savršenog njihanja. Ovu vježbu možete raščlaniti na dvije osnovne pozicije, kaže Gaddour.

Prva pozicija: Stajaći izdržaj. ”Zamislite da ste u poziciji planka, samo što stojite.“

Druga pozicija: Savijanje kukova. Koljena vam trebaju biti mekana, ali ne i savinuta kao u čučnju, dok se savijate u tabletop poziciju.

“Ja samo prelazim iz jedne pozicije u drugu“, kaže.

Gaddour predlaže da pjenasti valjak postavite vertikalno 30-ak centimetara iza sebe kako bi vam pomogao održati pravilnu formu: ”Ako ga dotaknete, znači da ste preduboko čučnuli. A to ne želite. Ovo je njihanje, nisu čučnjevi. Ako ga ne dotaknete, znači da dobro izvodite vježbu.“

Za čitav trening spaljivanja masnih naslaga, kombinirajte njihanje s vježbom čučanj-sklek.

Komentari

▲ Povratak na vrh