Isklešite ramena uz pomoć šipke, elastične trake i par zvona

Kladimo se da još niste koristili šipku na ovaj način.

Bandbell nošenje iznad glave možda ne djeluje privlačno po nazivu, ali ovaj nekonvencionalan trening pomoći će vam da izgradite mišiće i stabilnost ramena – bez ijednog ponavljanja.

Bandbell je posebna šipka koja je napravljena za nošenje elastičnih traka, ne pločastih utega. Ali kao što je Men’s Healthov urednik fitnessa BJ Gaddour objasnio u priloženom videu, možete se poslužiti i običnom šipkom.

Za koju god opciju se odlučite, proces je isti: pričvrstite girju za svaki kraj šipke tako što ćete elastičnu traku provući kroz ručku girje i objesiti je preko šipke.

Čemu kompliciranje s elastičnom trakom i girjama umjesto da upotrijebite obične utege?

“Ovo stvara oscilacijski efekt koji potpaljuje mišiće i zglobove – na puno bolji način od običnog nošenja iznad glave“, kaže Gaddour.

Evo kako se izvodi: Pažljivo potisnite šipku iznad glave i zaključajte ruke, kako bi to učinili kod standardnih potisaka za ramena.

Držite rebra i ramena dolje, stisnite trbušne mišiće i zategnite stražnjicu. Pokušajte ostati tako za vrijeme cijele vježbe.

Hodajte nekoliko koraka naprijed, pauzirajte, a zatim hodajte unatrag do početne pozicije. (Nije vam potrebno mnogo prostora – bitno je vrijeme, a ne prijeđena udaljenost.)

Izvedite tri do pet setova u trajanju od jedne do dvije minute. Između svakog seta odmorite minutu.

Uklopite ovu vježbu ili na početak ili na kraj idućeg treninga za ramena. Kada vam postane prelagano, Gaddour predlaže da ili povećate opterećenje ili da ubrzate hod, zbog čega će ramena morati jače raditi kako bi održavala stabilnost opterećenja.

Komentari

▲ Povratak na vrh