Fitnes stručnjaci se slažu: ovo je najbolja vježba za stražnjicu

Jeste li znali da su gluteusi najveća i najsnažnija grupa mišića u vašem tijelu? A sjećate li se kada ste ih zadnji put upotrijebili?

Potisak kukovima je proglašen kao ”najbolji pokret za aktivaciju stražnjice” od strane Breta Contrerasa, sportskog biomehaničara poznatog u fitnes industriji kao Glute Guy.

Ako ga već niste uvrstili u svoj trening, učinite to što prije. Mišići stražnjice su kod većine muškaraca slabi i neaktivni zbog sati sjedenja u uredskoj stolici (i automobilskom sjedalu i kauču u dnevnom boravku).

Nakon što svladate osnovnu verziju potiska kukovima, poznatu i kao most, postoji nekoliko različitih varijanti koje čine najbolju vježbu za stražnjicu još efikasnijom. Men’s Healthov urednik fitnessa BJ Gaddour vam u priloženom videu pokazuje dvije varijante potiska kukovima.

Ako stavite miniband elastičnu traku oko nogu, ispod ili iznad koljena, i razvlačite je, aktivirat ćete gluteuse i više nego u osnovnoj verziji ove vježbe, kaže Gaddour.

Osim toga možete koristiti i medicinku koju stisnete između nogu i tako aktivirate prepone i karlicu.

“Prilikom izvođenja ove vježbe imam dvije mogućnosti: izometrični izdržaj na kraju vježbe, kada su trbušnjaci napeti, a brada malo nagnuta ili se mogu koncentrirati na veći broj ponavljanja”, kaže Gaddour.

Preporučujemo

Komentari

▲ Povratak na vrh