Predstavljamo najefikasniju vježbu za prsa koju nikad niste probali

Osjetit ćete potpuno novu vrstu boli.

Vjerojatno ste odradili tisuće i tisuće ponavljanja letenja s bučicama. Ali jeste li probali šišmišov let s bučicama?

Razvlačenjem prsnih mišića pod pritiskom, što je ustvari šišmišov let s bučicama, itekako će razigrati vaše mišiće, ali i priskrbiti ozbiljnu dobrobit, kaže Men’s Healthov urednik fitnessa BJ Gaddour.

Ključ ove vježbe su lagane bučice i ramena u što nižem položaju – blizu položaja u kojem bi bile prilikom klasičnog bench press pokreta. Rastezanje ruku iz tog položaja će vam priuštiti potpuno novu vrstu boli.

Pred vama su dvije opcije: ili otvorite vaš trening s ovim pokretom i odmah na početku iscrpite vaše prsne mišiće ili ga uvrstite na kraju treninga kada ćete kreirati puno metaboličkog stresa, kaže Gaddour.

“Samo pripazite da barem u početku imate lagane utege. U tome je dio izazova”, objašnjava Gaddour.

Odradite 2 serije, svaka neka traje između jednu i dvije minute. Odmorite se jednu minutu između serija.

Preporučujemo

Komentari

▲ Povratak na vrh