Boksački trening za topljenje masnih naslaga

Evo kako izvesti direkt, kroše i aperkat poput najboljih svjetkih boksača

Kada dođete u teretanu vjerojatno odmah ne mašete rukama izvodeći direkt, kroše i aperkat. No, možda biste trebali!

‘Boks sa sjenom’, popularni shadowboxing, kao kardio trening i trening za gubitak masnih naslaga. U priloženim videima možete vidjeti kako se pravilno izvode vježbe.

‘Boks sa sjenom’ odličan je za povećanje brzine i snage, a uz to podiže otkucaje srca i topi masne naslage. Osim toga, dopušta vam izvođenje velikog broja ponavljanja određenog pokreta bez otpora vreće koji vas usporava. Na ovaj način možete izvoditi brze udarce duži period vremena.

Kombinirajte cross, kroše i aperkat zajedno, redoslijedom koji vam odgovara pune 2 do 3 minute, zatim napravite pauzu od 30 sekundi. To je prva runda. Odradite 6 do 10 rundi.

Upozorenje: Ako vam je prvi put da izvodite ove pokrete, možete se osjećati jako nekoordinirano. Poslužite se priloženim savjetima kako biste izgledali poput profesionalca tijekom sparinga.

 

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh