Ako mrzite trening za noge, ovo je pravo rješenje za vas

Ojačajte gluteuse, mišiće stražnje lože i kvadricepse pomoću samo dvije vježbe.

Ako mrzite dan za noge, želite odraditi trening što brže možete. Ovaj superset koji predstavlja Men’s Healthov urednik fitnessa BJ Gaddour, pomoći će vam u tome.

Izvodit ćete čučanj i nožni pregib svaki po 60 sekundi kako bi zapalili kvadricepse i mišiće stražnje lože. Omatanjem mini elastične trake oko nogu postići ćete više u još kraćem vremenu: otpor koji traka pruža aktivirat će gluteuse tijekom cijelog superseta.

Nekoliko rundi ove dvije jednostavne vježbe garantirano će vam iscrpiti noge – na dobar način.

Kako se izvodi: Izvodite prednji čučanj s dvije bučice i elastičnom trakom oko nogu 60 sekundi. Odmorite 30 sekundi.

Izvodite sjedeći nožni pregib s elastičnom trakom 60 sekundi. Odmorite 30 sekundi.

To je jedna runda. Izvedite 3 do 5 rundi.

”Možete ubrzati ponavljanja kako bi učinkovitije trošili masne naslage ili usporite za još bolju izgradnju mišića“, kaže Gaddour.

Preporučujemo

Komentari

▲ Povratak na vrh