44 vježbe koje bi trebali raditi svi očevi

Na posao tatice! Otac i Men's Healthov savjetnik za treninge, David Jack pokazuje najbolje pokrete koje trebate uvesti u svoju rutinu.

Budući da sam otac i sportaš kojeg stižu godine, moji treninzi više nemaju veze s taštinom, već s potrebom da se krećem, igram i imam dobru izvedbu. Kondiciju održavam kako bi se mogao nositi sa svoje dvije kćeri od 10 i 11 godina. Treniram kako bih mogao biti dio njihove sadašnjosti i budućnosti.

Iz ovih razloga, moji treninzi moraju biti pametni. Sve što radim mora biti učinkovito i efikasno. Moram trošiti manje kako bih postigao više.

Trening me mora učiniti vitalnim i izdržljivim – psihički, emocionalno i fizički. I mora mi omogućiti da činim stvari koje volim i budem prisutan u životima svojih cura.

Ukratko, fizička kondicija mora služiti nama i našima voljenima dok starimo, a ne biti nam teret.

Zbog toga predlažem ove 44 vježbe za očeve u svakoj dobi koje su prikazane u priloženom videu. (Ne morate čak niti biti otac kako biste ih koristili. Štoviše, svi muškarci bi ih trebali izvoditi.)

Ovi pokreti su protuotrov za moderan sjedilački i stresan način života.

Mobilizirat će vašu kralježnicu i kukove. Omogućit će vam da postanete snažni i zadržite mišićnu masu bez preopterećenja za zglobove i vezivna tkiva.

Uz pomoć ovih vježbi na siguran način ćete se kretati u različitim smjerovima, što pomaže kod ravnoteže, balansa, cirkulacije i neuromišićnih spojeva.

Također, aktivirat će cijelo tijelo i povećati mišićnu masu i snagu – dvije stvari koje gubimo s godinama. Primjetit ćete da pomažu kod hipertrofije, pa možete održati glatko mišićno tkivo i nastaviti proizvoditi hormone rasta.

Osim toga, zabavne su. Isprobajte par vježbi u društvu svoje djece. Ili ih sve preskočite i jednostavno se igrajte s djecom – bez obzira na njihove godine.

Neka tjelesna kondicija bude po vašoj mjeri i neka postane dio vašeg nasljeđa. Djeca će vam biti zahvalna.

Komentari

▲ Povratak na vrh