25 vježbi za donji dio tijela koje je najbolje izvoditi s elastičnom trakom

Evo kako koristiti mini elastičnu traku za maksimalne rezultate.

Po mom mišljenju, nijedna vježba za donji dio tijela nije potpuna bez mini elastične trake. Riječ je o maloj rastezljivoj, neprekinutoj traci koju omotate iznad koljena ili gležnjeva. Ona mobilizira kukove, aktivira gluteuse i poboljšava izvedbu, te smanjuje rizik od ozljede.

U priloženom videu pogledajte 25 vježbi koje su bolje kada se izvode s mini elastičnom trakom. Vidjet ćete čučnjeve, hodanje, marširanje, most, pa čak i vježbe stare škole, koje bi Jane Fonda izmamile osmijeh na lice.

Prije idućeg treninga za noge, odaberite nekoliko vježbi iz videa koje direktno utječu na određena područja tijela. Provedite 5 do 10 minuta izvodeći ove vježbe kako bi zagrijali gluteuse i zaštitili leđa i koljena.

Napravite 1 do 2 seta od 10 do 20 ponavljanja svake vježbe. Isto tako, možete napraviti 50 do 100 ponavljanja jedne vježbe kao finisher treninga za maksimalno pumpanje donjeg dijela tijela.

Iako će svaka elastična traka poslužiti, moja preporuka je Mark Bell’s hip circle, koju možete naručiti na web stranici howmuchyabench.net. Šira je, ima bolji stisak i udobnija je od većine traka koje možete naći na tržištu. Uz to je i izdržljivija, pa je možete koristiti kod nožnih potisaka, čučnjeva s dvoručnim utegom i mrtvog dizanja.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh