15-minutni trening koji testirajte snagu i izdržljivost dok topite salo s trbuha

Možda vam zvuči smiješno, ali pripremite se na drhtanje zapaljenih trbušnih mišića.

Ovaj 15-minutni trening Men’s Healthovog urednika fitnessa BJ Gaddoura možda ima smiješno ime, ali od njega će se vaši trbušni mišići zapaliti i drhtati.

Trening se sastoji od pet pokreta koji djeluju na svaki mišić vašeg trupa, uključujući i ramena, bočne trbušne mišiće, ravni trbušni mišić, fleksore kuka i mišiće stražnjice. Budući da nema baš puno odmora između ponavaljanja, testirat ćete granice svoje izdržljivosti i snage dok topite salo s trbuha.

Kako se izvodi: pokrete koji slijede izvedite kao jedan set. Svaki pokret izvodite 50 sekundi, a između svakog pokreta napravite pauzu od 10 sekundi. To je prvi set. Sveukupno izvedite 3 seta.

1. Pliometrijsko jednonožno podizanje kukova na podu
2. 6-pack mrdanje
3. Bočni izdržaj s zamahom nogom (nakon polovice vremena promijenite stranu)
4. Spuštanje na podlaktice i podizanje na dlanove u planku
5. Zabacivanje nogu u zrak s uporištem na dlanovima i rotacija tijela na jednu i drugu stranu sa zamahom noge

Pogledajte video iznad u kojem Gaddour pokazuje kako pravilno izvesti vježbe.

Preporučujemo

Komentari

▲ Povratak na vrh