Simptomi pretreniranosti – ne zanemarujte ih!

Ovo su najčešći znakovi da ste pretrenirani i da je vrijeme za odmor

Bolovi u mišićima
Iako je određena razina bolnosti mišića očekivana nakon trčanja, ako je potrebno dulje vrijeme da vam prođu bolovi u nogama, vašem je tijelu možda naporno nositi se sa zahtjevima koje ste mu postavili. Usto, nastavite li trčati ozlijeđeni, zacjeljivanje će trajati dulje.

Prehlada
Ako previše iscrpljujete svoje tijelo, stvarate velik pritisak na svoj imunološki sustav, a posljedica bi mogle biti česte prehlade. Svaki tjedan odvojite dovoljno vremena za oporavak kako biste pomogli organizmu da se bori protiv tih uobičajenih zdravstvenih smetnji te nemojte nastavljati vježbanje dok se doista ne budete osjećali dobro.

Gubitak teka
Prehrana je važna da biste se oporavili nakon trčanja. Ako nemate teka, možda ste se preforsirali. Uzmite dan odmora te nastojte u organizam unijeti mnogo ugljikohidrata i bjelančevina.

Neredovit san
Ako na svakom treningu jako iscrpljujete svoje tijelo, trebat će mu više vremena ne samo za oporavak nego i da se dovoljno smiri kako bi bilo spremno za spavanje. Za uspješno je trčanje dobar noćni san od esencijalne važnosti – stoga trčanje završite najmanje tri sata prije odlaska na počinak.

Otežano vježbanje
Trčite li na jednakoj udaljenosti kao obično, ali vam je teže nego inače, to bi moglo biti posljedica pretreniranosti. Vaše tijelo ne može unedogled ići dalje pa će mu, budete li izvodili trening za treningom, biti teže pratiti taj tempo.

Nedostatak motivacije
Nije neuobičajeno da zbog svega netom navedenog ljudima splasne želja da se bave trčanjem. Jednako kao što ne treba pretjerivati s trčanjem i “izgorjeti”, ne treba i tek tako odustati – jednostavno osigurajte dovoljno odmora i pravilan oporavak između dvaju odlazaka na trčanje.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh