Moj najuspješniji trening do sada

Prošli tjedan naš newyorški maratonac Neven Kamenski odradio je najbolji trening dosadašnjih priprema za koji kaže da mu daje dovoljno elana za završnicu priprema.... jer New York je pred vratima

Pozdrav dragi čitatelji, ovaj tjedan mi je iznimno teško pisati dnevnik jer mi treninzi iz nekog razloga nikako ne idu. Ono što mi još dodatno otežava pisati je činjenica da mi je prošli tjedan (o kojem trenutno pišem) bio jako dobar što se tiče treniranja, te se iskreno nadam da je ovaj tjedan samo nekakav “bump in the road” kak bi se reklo u Americi. Više o ovom failanom tjednu čitajte sljedeći tjedan, a ajmo sada na prošli tjedan koji mi je možda čak i najdraži u ovim pripremama za New York.  Kao što smo i do sada pisali, ajmo dan po dan kroz tjedan.

Ponedjeljak je bio dan za lakši trening. Odradio sam ga sa trenerom i još jednim kolegom iz Zagreb Runnersa, laganih 12.5 kilometara sa četiri hill sprintova na kraju treninga. Hill sprints su eksplozivni šprintevi uzbrdo koji imaju velike benefite za snagu samog trkača, a i za formu trčanja i poboljšanje stride-a. Mi smo odradili šprinteve od nekih 30-40 sekundi uzbrdo sa laganim trčkaranjem nizbrdo, i tako četiri ponavljanja.

Saucony Kinvara tenisice idealne su za brzinske treninge i utrke jer su lagane, a istovremeno i udobne zahvaljujući Everun ulošku. U njima je Neven proveo najveći dio treninga prošlog tjedna…

Utorak je bio tradicionalan day off u ovim pripremama, a srijeda je donijela vrlo zanimljiv i dinamičan trening koji sam prvi put trčao prije par tjedana. Ako se sjećate, radilo se o 400 metara brže, pa 400 metara sporije, s time da su i sporije dionice bile brže. Tako da sam brže dionice radio na tempu utrke od pet kilometara plus pet sekundi, otprilike oko 3’40” po kilometru, dok su sporije dionice bile oko 10 sekundi sporije na 400 metara, odnosno oko 30 sekundi sporije od tempa petice. Odradio sam deset ponavljanja i baš sam se dobro osjećao.

Četvrtak opet day off, a u petak sam imao baš zeznutu dužinu od 15 kilometara na nekom ugodnom paceu, nakon čega sam nastavio sljedećih pet kilometara na maraton paceu, a zadnjih pet kilometara na paceu polumaratona. Pacevi su izgledali ovako, 4’52” po kilometru za comfy pace, 4’09” maraton pace i 3’53” polumaraton pace. Vrlo zahtjevan trening jer na relativno umorne noge od prvih 15 kilometara kreće dosta teži tempo. Sretan sam što sam uspio sve odraditi kako treba, usudio bih se reći da mi je to bio najuspješniji trening dosadašnjih priprema i definitivno onaj trening koji ti daje dosta elana. Kadenca mi je bila 177 što je solidno, pogotovo s obzirom da mi je kadenca prije bila dosta loša i to je nešto na što redovito mislim u zadnje vrijeme. Ako niste upoznati sa time što je kadenca, ukratko broj koraka u minuti. Što više koraka to bolje i većina nas amatera uvijek ima prostora za poboljšanje kadence. 

Nadoknađivanje izgubljene tekućine s bezalkoholnim Heinekenom 0.0

Zadnji trening tjedna odradio sam u subotu navečer. Na žalost zbog posla nisam mogao kroz dan, a večernje trčanje mi je baš nekako bilo muka u subotu. Interesantno je kako nekada ti lagani kilometri mentalno ispadnu užasno teški i dosadni, ali su jako bitni. Služe kao neka vrsta aktivnog odmora, noge se vrte, kilometri se skupljaju. Trčao sam od kuće do atletske staze na Sveticama koja navečer izgleda kao scena iz hororca, tako da sam nakon dva kruga izašao sa Svetica i uputio se na stazu kod Kušlanove gimnazije koja je osvjetljenja. Na žalost ta staza je kraća od 300 metara tako da sam se vrtio u krug beskonačno dok nisam došao do deset kilometara kako bih još jedan tjedan zaokružio na 60 kilometara. Za maratonca moje tjedne kilometraže su premale, ali držim se tog nekog minimuma od barem 60 kilometara tjedno, dužine odrađujem, te uz dosadašnje trkačko iskustvo i realne planove za New York, sve bi trebalo biti ok.

Hvala vam svima na čitanju, hvala svima na porukama, iskreno baš sam ugodno iznenađen koliko vas prati moj put i pripreme. Hvala vam od srca.

Pogledajte kako teku pripreme na stazi u Sveticama:

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh