Strategije protiv prejedanja za balagdanskim stolom

Bliži se vrijeme obilnih večera, ručkova i slavlja pa je pravi trenutak da počnete o tome razmišljati i na vrijeme se pripremiti na izazove

Sasvim je OK opustiti se na blagdanskom okupljanju. Zaboravite brojenje kalorija, usredotočite se na nekoliko jednostavnih promjena da izbjegnete praznično prežderavanje.

1# Ne „podižite“ se

Znamo da zabave potraju, ali nemojte se “podizati” energetskim napitcima. Ispitanici u studiji Sveučilišta sjevernoga Kentuckyja koji su pili alkohol pomiješan s kofeinskim napitcima imali su veću želju piti više alkohola nego oni koji su pili koktel bez kofeina. Red Bull ima 110 kcal, čašica žestice oko 100. Računajte.

2# Jedite u miru

Ljudi koji su jeli slušajući glasnu glazbu unijeli su 49% više hrane nego oni koji su mogli čuti sami sebe kako žvaču, navodi studija Sveučilišta Brigham Young. “Efekt žvakanja” objašnjavaju time da zvuk žvakanja pomaže mozgu da identificira koliko jedete.

3# Manje pijte

Možete li birati, uzmite manje vinske čaše. U novoj studiji iz časopisa BMC Public Health za ljude koji su vino pili iz standardnih 300-mililitarskih čaša bilo je manje vjerojatno da će popiti drugu čašu vina nego za one koji su pijuckali jednaku količinu vina iz 370 ml velike čaše.

4# Birajte zasitno

Kad birate što ćete jesti, prednost dajte bjelančevinama i vlaknima. Što ih više pojedete, brže ćete biti siti pa ćete ukupno pojesti manje. Na švedskom stolu stoga birajte škampe, mesne okruglice, punjena jaja i hladne nareske poput šunke i puretine.

5# Preskočite predjelo

Niste prisiljeni pojesti i predjelo i glavno jelo! Zapravo, na Sveučilištu Drexel ustanovili su da ljudi koji su pojeli slasno predjelo ocijenili svoje glavno jelo manje ukusnim nego oni koji su pojeli prosječno predjelo. Ako baš volite određeno predjelo, tretirajte ga kao glavno jelo.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh