Što ako doista… trebam svakoj curki dati svoj broj?

Ja sam muškarac koji je dovoljno hrabar da se suoči s odbijanjem. Ali znate što? Barem polovina žena kojima sam dao svoj broj nazvalo je ili poslalo poruku radi susreta...

Petak je uvečer. Igram bilijar u krcatom baru. Ulazi plavuša – i budi u meni najprimitivniji instinkt: Ja. Željeti. Ona. Obično bih potisnuo nagon da joj priđem. Možda zato što sam šeprtljav – ili totalni papak – ali upucavanje ženama meni je užasno prostačko.

Zahvaljujući najboljem kopilotu (a to je moj smartphone), prednost dajem ljenijem načinu i bez rizika. Scrollat ću kroz Tinder nadajući se da sad kad smo jedno drugo vidjeli, možda možemo i pročavrljati. Ili kratko proći kroz Instagram da vidim ima li geotagged selfie koji bih mogao komentirati. (Mislite da je to uvrnuto? Ajde, tweetajte o tome.) Večeras mijenjam napad. Izvlačeći iz stražnjega džepa olovku i blok, žvrljam svoj broj. „Hej, ja sam David“, govorim predajući joj papirić. Koji je vrag to točno ušao u mene? Pa, moj uobičajen pristup nije baš davao rezultate. Gotovo nikad.

„Viđate se“ digitalno? Znanstvenici su otkrili optimalan broj fotki koje valja postati. Prema studiji Sveučilišta južne Floride o online hofiranju, jedna je fotka premalo („Što li krije?“), a više od sedam puno previše („Koji narcis!“) Pravi je broj: od tri do šest. A nula ako pozirate s veseljkom. (On, doduše, privlači neke ljude, luđake.) Stoga sam sâm sa sobom sklopio pakt: kad god zamijetim privlačnu ženu, jednostavno ću stati i dati joj svoj broj. Tada ću stajati pred njom i moći donijeti još jednu odluku: šmugnuti prema izlazu ili vidjeti želi li me u blizini.

„Ludo“, govori žena u baru – moj prvi pokušaj u ovom eksperimentu. Kaže da joj je ime Alexandra. „Žene si ne mogu pomoći, jednostavno su impresionirane muškarcem koji je voljan od sebe napraviti budalu.“

Noć nije završila time. Popili smo nekoliko pića te prošetali do njezina hotela radi poljupca za laku noć. „Kad budem sljedeći put u gradu, nazvat ću te“, kazala je. Ohrabren, u idućih nekoliko dana svoj sam broj dao još tucetu žena. Nema tu nekog plana ili scenarija: jednostavno biti nonšalantan, a ne agresivan, te je potaknuti da učini sljedeći korak. Da, to je smicalica. Ali znate što? Dame su barem malo zaintrigirane. Istina, žena s joge prevrnula je očima i brže-bolje nestala, ali kasnije istoga dana ponovno sam prikupio hrabrost te predao svoj broj prekrasnoj ženi ispred željezarije. Kaže da se zadržim u blizini. Nekoliko sati poslije istu stvar iskušavam na drugoj ženi u knjižari. „Smiješan si“, govori uz smiješak. Završili smo na martinijima u obližnjem baru.

Iako u početku izvor nelagode, gesta je uskoro postala uzbudljiva, čak i oslobađajuća. Umjesto da se osjećam kao cybergeek, ja sam nov čovjek. Muškarac koji je dovoljno hrabar da se suoči s odbijanjem. Ali znate što? Barem polovina žena kojima sam dao svoj broj nazvalo je ili poslalo poruku radi susreta.

Dr. Edward Royzman sa Sveučilišta Pennsylvanije kaže kako je ženama privlačna izravnost te taktike. „Otkrivate osobine kao što su hrabrost i spremnost da okušate sreću, koje su – sa stanovišta evolucijske psihologije – privlačne suprotnome spolu“, ističe.

I, dodaje dr. Royzman, djelomice moramo biti zahvalni i svojoj hiperpovezljivosti omogućenoj Wi-Fijem. „Ljudi sad online stavljaju stvari o sebi što ih mogu vidjeti tisuće ljudi koje ne poznaju, a to ih na neki način trenira da prihvaćaju ideju intimnosti s potpunim strancima.“ Usto, tu je i moderna zamjena uloga. Ona ima moj broj. Ja nemam njezin. To znači da ja sjedim i čekam da telefon zazvoni. Doista. U jednom sam trenutku svoj broj dao ženi koja je čekala pred kafićem. „Hm, hvala“, kazala je sumnjičavo. Ali sljedećeg sam dana dobio SMS: „Možda si munjen, ali tko nije? Kava jednom?“ Hm… Možda. Na poslijetku, rokovnik mi se brzo puni.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh