Pijte sok od šipka i cijedite salo

Volite popiti cijeđeni sok od naranče? Super, ali ako ste u mogućnosti radije popijte svježe cijeđeni sok od šipka iliti nara. Jednostavna zamjena štiti vas od stresa, ali i debljanja

Sok od naranče dugo je dominirao u sektoru cijeđenog soka od voća. Iako su koristi od njegova vitamina C brojne, ranojutarnja doza šećera skršit će vaše ambicije da smršavite. No oni koji prakticiraju kardio prije doručka, ne moraju se odreći soka – samo trebaju narančasti zamijeniti crvenim. Pokazalo se, naime, da dnevna porcija soka od šipka može iscijediti vaše masne zalihe – i tako potopiti lošu reputaciju voćnih nektara.

Nutricionisti sa Sveučilišta kraljice Margaret ustanovili su da čaša tog polifenolima bogatog napitka može za trećinu sniziti razinu kortizola, hormona koji potiče stvaranje masnih zaliha.

Sposobnost inhibiranja enzima 11-hidroksisteroid dehidrogenaza tipa 1 blokira lučenje kortizola te time umanjuje reakciju organizma koja podiže razinu šećera, kolesterola i inzulina u krvi te usporava funkcioniranje probave.

Dakle, zauzdavanje lučenja kortizola ključno je da vaše jutarnje vježbanje može podnijeti voćni sok. A kako je razina tog hormona prirodno najviša netom nakon buđenja, čaša soka od šipka mogla bi biti dovoljna da se kazaljka na vagi pomakne u željenom smjeru. I to nije sve.

Kao što vjerojatno znate, povišene razine kortizola pokazatelj su i stresa, stoga vas kombinirano blagotvorno djelovanje vašeg jutarnjeg voćnog napitka i umirujućeg meditativnog trčanja može zaštititi od napadaja tjeskobe uzrokovanih pritiskom tijekom radnog dana.

Što znači da ćete ne samo za radni stol doći vitkiji i u boljoj formi nego ćete biti bolje opremljeni da se nosite s nabujalim popisom obaveza. Nazdravimo tome!

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh