Nikada više ne propustite trening

Ljudi koji svoj napredak često prijavljuju drugima imaju veće izglede pridržavati se plana treninga – pritom se taj prijavak ne mora događati oči u oči. Fokusirajte se na postupne pobjede.

Gotovo dvije od tri članarine u teretani propadnu neiskorištene. Ne dopustite da i vaša bude jedna od njih. Pridržavajte se plana s pomoću ovih jednostavnih trikova za podizanje motivacije

PROMIJENITE OSOBNOST

Što čvršće povezujete trening s vlastitim identitetom, to je veća vjerojatnost da će znojenje postati dio vaše svakodnevne rutine, pokazalo je istraživanje koje su zajedno proveli američki i kanadski znanstvenici. Osim toga, manja je vjerojatnost da ćete dopustiti da treninge odradite reda radi. Začinite svoj dan vizualnim podsjetnicima – tenisicama pokraj ulaznih vrata kod kuće, ruksakom za trening u autu, bocom vode na stolu u uredu – na važnost treninga.

PRIJAVITE SE ČESTO

Ljudi koji svoj napredak često prijavljuju drugima imaju veće izglede pridržavati se plana treninga – pritom se taj prijavak ne mora događati oči u oči, pokazalo je istraživanje objavljeno u Journal of American College Health. Autori istraživanja otkrili su da objavljivanje fitness aktivnosti online (npr. na mhpersonaltrainer.com ili sparkpeople.com) kako bi je ostali vidjeli proizvodi jednake učinke na motivaciju kao i redovito treniranje u grupi.

KAZNITE SE

Biste li se češće zaputili u teretanu kada biste morali platiti 30 kuna ako se ne pojavite? Ako je odgovor da, niste sami, barem ako je vjerovati nekolicini istraživanja i tvorcima Pacta, aplikacije za smartfon kojoj korisnici prijavljuju dolazak u teretanu putem GPS-a i plaćaju kaznu ako propuste trening. Svakoga tjedna novac se povlači s računa onih koji nisu vježbali i raspoređuje onim korisnicima koji su ostvarili svoje ciljeve.

UORTAČITE SE

Ako trenirate s nekim frendom, nastojte da bude u formi sličnoj vašoj, sugerira istraživanje objavljeno u časopisu Science. Ispitanici koji su trenirali s partnerima sličnima po BMI-u, godinama i razini forme imali su više nego tri puta veće izglede držati se svog plana treninga nego oni koji nisu bili toliko kompatibilni s partnerima. Što god činili, nemojte trenirati s nekime tko je u puno boljoj formi, savjetuju znanstvenici. Tako biste si mogli postavljati nerealne ciljeve i oslabiti motivaciju.

MISLITE MANJE

Visoko postavljeni ciljevi mogli bi vam se činiti neostvarivima. Umjesto toga, fokusiranje na postupne pobjede može vas dovesti do boljih rezultata, tvrdi istraživanje objavljeno u Journal of Consumer Research. Zato, umjesto da zdvajate nad 7 kilograma koje još želite skinuti, radije razmišljajte kako da udvostručite ovih 1,5 kg koje ste uspjeli skinuti. Jednom kada dođete blizu svog konačnog cilja, koncentrirajte se na male preostale korake. Ako ste svjesni vlastita napretka, bit ćete motiviraniji nastaviti raditi prema cilju.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh