Tri muškarca čiji stil žene obožavaju otkrivaju tajne dobrog izgleda

Pitali smo tri mlada, samosvjesna i inspirativna muškarca, koji su izgradili svoj uspješan poslovni i životni put, što biraju kad je moda u pitanju. Dizajner interijera Boran Petljak, poduzetnik i glazbenik Matko Huđ te glazbenik i voditelj Fil Tilen otkrili su nam tajnu – kad otkriju što im odgovara, toga se i drže.

Zahvaljujući hvalevrijednoj karijeri i kreativnom duhu, Boran Petljak jedan je od onih muškaraca čiji je stil prepoznat kao klasičan i elegantan, no opet moderan i svima privlačan. Ključni komad, po kojem je sad već prepoznatljiv, jest sako radi kojeg najčešće dobije najviše komplimenata, a kako i ne bi kad Boranovo istančano oko dizajnera jako dobro prepoznaje što je dobar odjevni komad. Stoga ne čudi što je linija po njegovoj mjeri upravo s.Oliver Black Label, koju bira za svakodnevne outfite, ali i za posebne prigode.

Savršeno istančan ukus, kad je u pitanju estetika, ali i glazbeni odabiri, krase i našeg poznatog repera i radijskog voditelja Fila Tilena. Njegov je posao i karijera ispunjena dinamičnim i kreativnim zadacima, a za velike snove treba imati i dobar stil. Zato su njegove kombinacije uvijek jednostavne, ali upečatljive. Najviše obožava sportske komade koje slaže ovisno o raspoloženju, a njegov stilski uzor je još jedan veliki glazbenik, Stromae. Baš poput svakog modernog i mladog muškarca, obožava pomaknutu klasiku i bira Q/S.

Kreativnosti ne nedostaje mladom digitalnom poduzetniku Matku Huđu, koji za sebe kaže kako bi najradije bio umjetnik da nije poduzetnik. Osim što zrači pozitivom i upućen je u najnovije trendove te obožava putovanja, izrazito je ponosan na pokretanje vlastite tvrtke. Za njegov dinamičan životni stil, najbolje mu odgovaraju casual street style kombinacije i zato bira s.Oliver.

Boran, Fil i Matko predvodnici su novog vala muškaraca koji ne robuju društvenim normama, a u odijevanju im je najvažnija autentičnost vlastitog stila, udobnost te funkcionalnost. Svaki od njih nastoji svoju individualnost istaknuti vlastitim stilom odijevanja, ali zlatno im je pravilo da izbor uvijek podrazumijeva kvalitetu.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh