Čovjek koji pomiče modne granice

Postoji mnogo razloga zašto se suvremeni muškarci sve češće odlučuju za odjeću talijanskog modnog branda Antony Morato. S Lellom Caldarellijem, kreativnim tvorcem branda, razgovarali smo upravo o tim razlozima.

Iako mlad po stažu na modnoj sceni – ali etabliran u međunarodnom modnom sistemu i iz sezone u sezonu sve cjenjeniji među svjetskim modnim poznavateljima – brand Antony Morato u pravom je smislu namijenjen novoj generaciji trendsettera – muškaraca koji se modi iskreno vesele te predstavljaju sebe i svoj pogled na svijet putem onoga što nose.

Osmišljen u tri zasebne cjeline – Black, Gold i Silver – Antony Morato pruža stilski odgovor za svaki dio dana, pružajući dovoljno mogućnosti da sami napravite svoj savršen miks. Ovaj brand kreativno vodi Lello Caldarelli, dizajner čiji osobni pečat i poznavanje tržišta zajedno čine pravu kombinaciju. S ovim smo vrsnim znalcem razgovarali o stanju u muškoj modnoj industriji.

Doba kad smo u trgovinama muške mode mogli pronaći samo odijela za svadbe i sprovode, i to u crnoj, tamnosmeđoj i tamnoplavoj boji, ostala su u prapovijesti. Slažete li se da se i moderni muškarac iz svojevrsnog “skupljača” banalnih odjevnih predmeta pretvorio u pravog “lovca” na bogatiju modnu “lovinu”?

Moda se bitno promijenila kad je u pitanju muška svijest o međunarodnim trendovima, ali i individualni pristup stilu. Muškarci danas znaju što žele i kako žele izgledati. Naš je kupac modno osviješten i sposoban je izraziti svoju osobnost kroz naše kolekcije. Što nije ni čudno kad znate da je naš moto “I am Who I am” (“Ono sam što jesam”). Ovo razumijevanje mode uistinu novog urbanog muškarca čini lovcem na nove trendovske komade odjeće!

morato3

Kad je posrijedi moda, čitatelje Men’s Healtha od prvog broja uvjeravamo da pitanje stila nije pitanje novca. Biste li se složili s tom tvrdnjom?

U potpunosti: imati stila i biti u trendu ne znači nužno potrošiti gomilu novca. To je suvremeno gledište i osnova našeg inovativnog pristupa tržištu: mi činimo tržište vrhunske odjeće pristupačnijim – cjenovno i stilski – zahtjevnim i modno osviještenim kupcima.

Koja je nit vodilja koja prožima vaš modni opus od početaka do današnjih dana?

Kad sam počeo stvarati Antony Morato, želio sam stvoriti pravi suvremeni modni brand koji vuče korijene iz talijanske kulture i stila, ali koji je, u isto vrijeme, otvoren prema novim, međunarodnim idejama suvremene mode.

Antony Morato je brand koji je osobito blizak novoj generaciji trendsettera. Kako je brand uspio postati toliko popularan među modno osviještenim muškarcima?

Razlog je jednostavan: stil branda Antony Morato zadovoljava modne potrebe svjetskog muškarca – poput suvremenog muškog trendsettera – koji se ni u koje doba dana ne želi odreći talijanske elegancije i šarma.

morato2

Koji su najuzbudljiviji detalji jesensko-zimske kolekcije Antony Morato? Čime ste bili inspirirani?

U jesensko-zimskoj se kolekciji isprepleću rockerska i neuglađena atmosfera, i to optičkim printovima i retro dizajnom, grafikom i apstraktnim oblicima. Kulturno zaleđe nove jesensko-zimske kolekcije je glam rock 70-ih godina prošlog stoljeća, iz vremena kad su se stil i glazba mijenjali, kad su se na daskama londonskoga Marquee Cluba i newyorškoga CBGB Cluba pojavili glazbenici čiji je izričaj bio nešto između rocka i psihodelije.

Kad biste morali odabrati samo jedan odjevni predmet koji određenu modnu kombinaciju može uništiti ili je podići na viši nivo, koji biste predmet izabrali?

Podvinuti rubovi hlača odijela mogu doslovno sve pokvariti! Upariti klasično krojene hlače s majicom ili tenisicama naš je modni izričaj, naš DNK, naš pristup “mekoga kroja”… Ali podvinuti rubove klasičnih hlača definitivno trebate izbjeći.

Jedno pitanje iz povijesti: koje vas modno razdoblje osobno najviše nadahnjuje?

Jako me nadahnjuje razdoblje glam rocka iz 70-ih godina prošlog stoljeća – što možete vidjeti i po novoj kolekciji – jer prepletanje različitih kulturnih referenci može rezultirati suvremenim stilom.

Pri osmišljanju i kreiranju nove kolekcije, koliko se vodite vlastitim ukusom, a koliko potrebama i zahtjevima tržišta?

Kao što sam rekao, suvremeni muškarac poznaje trendove i točno zna što je u modi. Kad stvaram novu kolekciju, uvijek pokušavam ugoditi potrebama krajnjega kupca – koje su visoke glede kvalitete i ponude – novim nadahnjujućim stilom.

morato1

Danas je popularno biti potpuno drukčiji od drugih, ali mnogi se u toj težnji za razlikovanjem izgube i, ironično, postanu dio “mase različitih”. Kako izbjeći tu situaciju kad je posrijedi odijevanje?

Antony Morato uvijek vodi računa o osnovnom postulatu, nastalom na spomenutom pristupu “mekoga kroja”, kojim pomaže suvremenom muškarcu da ne radi modne pogreške, ali mu, u isto vrijeme, pruža način da se izrazi.

Antony Morato će sljedeće godine proslaviti desetu obljetnicu uspješnog rada. Pripremate li tom prigodom neko posebno iznenađenje?

Budite sigurni u to.

Preporučujemo

Komentari

▲ Povratak na vrh