5 savjeta kako kosi pružiti dodatnu njegu

Želite li biti ponosni na svoju (lavlju) grivu, onda morate pripaziti na faktore koji jako puno utječu na njezin izgled - čak i uz najbolju genetiku koju imate

1/ Kosu perite mlakom vodom
Kosu redovito perite mlakom vodom, no poželite li “razbuditi” vlasište, preporučujemo i lagano tuširanje i prijelaz s mlake na hladnu vodu te natrag. Uvijek upotrebljavajte šampon koji je namijenjen isključivo vašem tipu kose. Jednom tjedno priuštite si masku za kosu kako bi se vlasište nahranilo i regeneriralo.

2/ Neka vam je prehrana balansirana
Loša prehrana, neredovito hranjenje i manjak određenih vitamina, poput A i E, mogu uzrokovati gubitak kose. Stoga, posebno ljeti, preporučujemo da u prehranu ubacite što više voća i povrća koji su bogati tvarima što jačaju kosu i čine je sjajnijom. Barem 50 posto vaše prehrane trebali bi sačinjavati voće i povrće, a vitamini i minerali koje sadrže pomoći će u oporavku vlasišta.

3/ Brinite se o cjelokupnom zdravlju
Kronične bolesti, visoke temperature i infekcije nakon kojih oslabi imunitet također mogu pridonijeti gubitku kose. Stoga se držite one narodne “Bolje spriječiti nego liječiti” pa pijte vitaminske i druge dodatke prehrani kako biste preventivno djelovali protiv nekih bolesti. Izbjegavajte piti alkohol i pušiti jer je dokazano da štete zdravlju organizma, pa i kose.

4/ Ne ‘maltretirajte’ kosu
Odmah nakon pranja kosu nije dobro češljati ili četkati, posebno ako to činite energičnim pokretima. Naime, netom nakon pranja kosa je puno mekša i slabija nego inače pa ako je snažno četkate, vjerojatno će ispucati. Najbolje bi bilo da kosu, kad god to možete, sušite na zraku, posebno ljeti, te izbjegavate pretjerano češljanje. Imate li dugu kosu, bit će dovoljno da je raščešljate prstima i pustite da ležerno pada niz ramena. Ako pak imate kratku kosu, njoj uopće nije potrebno češljanje, dovoljno je da je s malo proizvoda za styling oblikujete prstima kako god poželite.

5/ Smanjite stres
Ako primijetite da vam kosa jače opada, savjetujte se sa psihologom jer je možda uzrok opadanja kose dublji i posljedica nekog stresnog događaja ili općenito stresnog načina života. U tom slučaju, ne trebamo vam posebno isticati koliko je važno znati se kvalitetno opustiti te odrediti svoje prioritete, a prvo na toj listi trebalo bi vam biti zdravlje.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh