Non-stop seks ili seks od jutra do sutra

Da, moguć je seks od 0 do 24 u kojem sudjelujete i vi! Uz otvoren um i mnogo vježbe i prakse, možete biti spremni za akciju po cijele dane (i noći)

Pomislite li na tantrički seks, mozak će vam vjerojatno zabludjeti izazivajući nelagodu slikama šlampavih hipija koji pale mirisne štapiće i pjevajući mumljaju nerazumljive mantre. Ili, još gore, Stinga. Kako radi ono osam sati bez prestanka…

No to su zastarjeli stereotipi i predrasude, kaže seksualna edukatorica Vicky Smith koja vodi Embrace Massage. Tvrdi da su tantrička načela savršeno kompatibilna s užurbanim životom 21. stoljeća. „Ona se odnose na dizanje užitka na maksimum“, ističe. „A tko to ne želi?“ Vježbe koje Vicky navodi povećat će vam seksualnu snagu i osjetljivost. „Za nekoliko mjeseci možete majstorski svladati tehniku i postizati orgazme koji traju cijeli dan.”

  1. FAZA

Udvostručite svoju seksualnu izdržljivost

Najprije morate proći nezgodan dio – tehnike disanja i jačanja mišića. Sjednite. “Sjedeći ravnih leđa, ruke položite na trbuh”, upućuje V. Smith. Oštro udahnite kroz nos te, kako izdišete, uvucite trbušne mišiće. U isto vrijeme podignite svoje testise i penis.” Samosvjesnost je prirodna, no nitko od vas ne traži da ovo izvodite u javnosti (štoviše, inzistiramo da to ne činite!).
Cijeli niz ponovite 36 puta na dan ili svaki drugi dan – i to činite dva tjedna. Zahvaljujući ovoj vježbi moći ćete kontrolirati svoje uzbuđenje usporavanjem otkucaja srca – dopuštajući da se osjet produlji. Zatim ćete ojačati svoj pubococcygeus (PC), mišić što povezuje stidnu kost sprijeda s trticom straga, a može vam dati kontrolu nad vlastitim klimaksom. Vježbe za PC izvodite 2-3 puta na dan iduća dva tjedna. “Udahnite i izdahnite kontrahirajući PC tako da ga povučete prema svom tijelu”, opisuje V. Smith. Svaki put ponavljajte 2 min kako biste stekli veću kontrolu nad svojim orgazmima.”

  1. FAZA

Širite ljubav

Sljedeća se tehnika zove hladno privlačenje. Ono reciklira osjetilne senzacije tijekom seksa te ih šalje u opticaj cijelim tijelom. Da, zvuči čudno, no V. Smith obećava orgazmički val užitka koji će vam se kralježnicom uspeti sve do mozga. Također se može primijeniti i kao oblik ispusnog ventila kad osjećate “jeburluk” – onu čudnu nabrijanost na seks dan nakon što ste popili koju čašicu više.
Udahnite i kontrahirajte PC te mišiće koji vam podižu testise. Opustite se pa ponavljajte dok ne osjetite trnce u tim mišićima. Stisnite i stražnjicu te zamislite kako privlačite energiju u kralježnicu vodeći je prema gore te spuštajući niz prednji dio tijela. “Kada dosegne glavu, osjetit ćete orgazam cijelog tijela”, uvjerava V. Smith. Ponavljajte dok ne osjetite kako vam sijeva u glavi. Možda će biti potrebno 10 minuta, no kada dođete do toga, imat ćete prekidač koji će vam omogućiti ultrasenzitivnu navalu osjeta čak i kad ne budete doista seksualno uzbuđeni.

  1. FAZA

Cjelodnevni orgazam

Sad kad kontrolirate fiziološke komponente orgazma, možete to primijeniti tijekom seksa. Osjećat ćete navale uzbuđenja – opet, opet i opet – a da nikad ne ejakulirate. “To je ključ multipliciranja orgazma”, kaže V. Smith. U ovoj je fazi teže kontrolirati rast uzbuđenja, stoga će biti potrebni tjedni, ako ne i mjeseci prakse. Da biste počeli, morate biti potpuno uzbuđeni, ali negdje prije točke s koje više nema povratka. “Tijekom seksa udahnite i kontrahirajte PC mišiće te stisnite guzove”, kaže V. Smith. Svaki se put usredotočite na privlačenje energije gore uz kralježnicu pa spuštanje niz prednji dio tijela. Udahnite kao kad u teretani izvodite ponavljanja. Potom bradu podvucite na prsa; erekcija će vam lagano oslabjeti. Ponovite 6-10 puta, sve dok ne osjetite toplo bockanje i golicanje – nešto poput statičnog orgazma. S vremenom će vam vaša moć kontrole omogućiti da trajete koliko god želite.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh