4 žene s nama su podijelile svoje vruće priče s ljetovanja

Odličan seks je uvijek moguć. Ali nezaboravan seks? Četiri žene otkrile su nam zašto ih ljeto izluđuje.

Kristina nije bila sigurna sviđa li joj se Robi uopće. Ali kada je predložio da za produženi vikend odu na izlet, pristala je. Bio je sladak, a njoj je bilo dosadno. Vozili su na jug, stali u Ogulinu na ručak i nastavili prema obali oko 15 sati. Odlučili su da će spavati na plaži kada stignu na more. No, nisu baš puno spavali.

“Ljubljenje na plaži – šum valova, sol u zraku, zvjezdano nebo – nikada to neću zaboraviti“, kaže Kristina.

Dvanaest godina kasnije, Kristina i Robi su u braku i imaju djecu. Još uvijek smatraju da je taj  vikend bio presudan za njih.

“To je bio pravi izlet u pravo vrijeme, s pravim tipom“, kaže ona. “Plaža je odlučila.“

To je moć ljeta. Ono pretvara prijatelje u ljubavnike. Stvara sjećanja za čitav život. Stoga smo upitali žene da podijele s nama svoje seksi ljetne priče. Nastavite čitati kako bi dobili pokoju ideju kamo ići – i što raditi.

Seks u raju

Svake godine dečko i ja slavimo njegov rođendan na kampiranju. Jednom smo krenuli u Nacionalni park Krka. Odlučili smo se za izlet na Roški slap, koji je malo udaljeniji i potrebno je neko vrijeme hodati strmim stazicama prije nego ugledate impozantan slap kristalno čiste vode.

Okoliš nas je ostavio bez daha. Zelena oaza raznog bilja i skrivenih pećina odavala je dojam kao da smo na nekom drugom kraju svijeta.

Kada je počeo padati mrak, uzeli smo nekoliko limenki piva kako bi ih rashladili u rijeci. Počeli smo se ljubiti i malo pomalo skidati odjeću. Ubrzo nakon toga, počela sam ga oralno zadovoljavati. Naslonio se na golemu stijenu koju je djelomično prekrivao slap. Osjećala sam hladne kapljice vode kako se kotrljaju niz moje tijelo i postala sam svjesna svega što me okružuje. Svih zvukova, mirisa i tekstura. Čula sam šum lišća i cvrkut ptica, djelovalo je kao da sam u nekom filmu.

Ustala sam i okrenula se prema stijeni, tako da on stoji iza mene. Seksali smo se dobrih 15 minuta, potpuno predano, uživajući u svojem komadiću raja.

“Priroda djeluje napaljujuće – izoštrava vam osjetila na najbolji mogući način i osjećate stvari na koje niste navikli. Osjećate se divlje, i potpuno živo.“

Katarina, 40

Tajni seks

Upoznala sam Sašu, spasitelja s plaže, na ronjenju na Lošinju. Bio mi je jako zgodan pa sam počela koketirati s njim kako bi mu dala do znanja da sam jedina slobodna cura u grupi. Ponudio mi je privatan sat ronjenja.

U jednom trenutku, ostali smo sami u podmorju. Polako je došao do mene i poljubio me. Nakon toga smo se nastavili družiti, a kasnije te večeri, pod utjecajem tekile i cjelovečernjeg plesanja, krenuli smo u šetnju plažom.

Naišli smo na mrežu za ležanje koja je visjela između dva drveta, pa smo iskoristili priliku. Ovo je bio vrlo egzotično i neobično – tek smo se upoznali i netko bi mogao naići.

Na početku smo se samo ljubili. Nisam bila sigurna možemo li uopće raditi išta više od toga u mreži koja se cijelo vrijeme ljulja. Mogli smo se prevrnuti.

Zatim je izveo nešto što me impresioniralo: Jednom rukom je stabilizirao mrežu, a drugom mi je rukom skinuo gaćice. Svršila sam nakon svega par minuta.

Unatoč činjenici da smo stranci, bilo je intenzivno i romantično. Plaža. Valovi. Zvijezde. Romantika i uzbuđenje doveli su me do vrhunca.

Marija, 33

Seks za samo jednu noć

Dogovorila sam se s prijateljicom da idemo na glazbeni festival u Španjolsku. Dogovor je bio da ćemo se naći tamo. Ne znam kako, ali uspjela je zaboraviti ponijeti naš šator i nismo imale gdje spavati iduća tri dana.

Srećom, bile smo okružene seksi surferima. Dylan je bio visok, dječački zgodan i mirisao je na kokos. I njegov prijatelj je bio zgodan, pa smo počeli očijukati.

Kasnije smo se iskrali u šumu iza pozornice. Svi oko nas su se ljubili i pili vino, bilo je kao da smo u nekom drugom svijetu. Dylan i ja se nismo mogli odlijepiti jedno od drugoga. Topila sam se od njegovih poljubaca.

Kada smo pronašli njegov šator, pored rijeke, doživjela sam jedno od najseksi skidanja ikad. Ležali smo kožu o kožu u njegovoj vreći za spavanje. Sve je bilo nevjerojatno intenzivno.

Prijatelji su spavali pored nas, a mi uopće nismo skrivali stenjanje.

Idućeg smo jutra razmijenili brojeve telefona. Ispalo je da idemo na isti fakultet. Srela sam ga jednom nakon toga, ali nije bilo isto. Čarolija je bila namijenjena samo za tu jednu ljetnu noć.

Ema, 25

Seks u oblacima

Na letu za Italiju, kamo sam išla s dečkom Stjepanom na ljetovanje, on je bio vrlo nestašan i odlučan da ćemo se poseksati u avionu.

Ustao je i prvi otišao u toilet. Nakon 30-ak sekundi nervozno sam krenula za njim. Sjedio na školjci sa hlačama oko gležnjeva.

Kada sam se ugurala unutra, okrenuo me i povukao me u pozu obrnute kaubojke koja sjedi. Podigao mi je haljinu, povukao gaćice u stranu i žestoko penetrirao u mene čvrsto mi stišćući bokove.

Nikada nisam mislila da mogu tako brzo svršiti.

Kada smo se vratili na sjedala, prišle su nam dvije stjuardese. Bez riječi, jedna od njih jepred nas stavila pladanj s bijelim stolnjakom, a druga dvije čaše šampanjca i ružu. Šapnule su: “Čestitamo.“