Želite živjeti duže? Onda morate jesti ove namirnice

Pronađite izvor mladosti u svojoj trgovini.

Jedan od najjednostavnijih način da si produljite život je promjena prehrambenih navika. Sve više istraživanja pokazuje da je prehrana važan pokazatelj koliko dugo ćete živjeti i hoćete li ili ne razviti kronične bolesti koje skraćuju život.

Donosimo vam 5 namirnica koje trebate početi jesti već danas želite li živjeti duže.

Orašasti plodovi pomažu vam da živite dulje

Dobra vijest za sve ljubitelja oraščića: vaša omiljena grickalica produžuje život. Dvije studije sveučilišta za javno zdravstvo pri Harvardu otkrile su da što više ljudi jedu orašaste plodove to im se više smanjuje rizik od preuranjene smrti.

Samo pazite da ne pretjerate – previše orašastih plodova može biti štetno. Istraživači predlažu da dnevno pojedete samo jednu šaku bilo kojih orašastih plodova.

Cjelovite žitarice pomažu vam da živite dulje

Dobro znate da u bijelom kruhu nema hranjivih tvari, no jeste li znali da vam i skraćuje život? Nekoliko studija pronašlo je poveznicu između punozrnatog kruha, tjestenine i ostalih proizvoda od cjelovitih žitarica s dužim životom.

Prema studiji objavljenjoj u časopisu JAMA International Medicine, svakih dodatnih 30 grama cjelovitih žitarica smanjuje rizik od smrtnosti za 5 posto, a smrt uzrokovanu srčanim bolestima za 9 posto.

Počnite obraćati pažnju na kruh koji odabirete. Na njemu bi trebala biti oznaka da je proizveden od 100 postotnih cjelovitih žitarica.

Začinjena hrana pomaže vam da živite dulje

Otvorite taj ljuti umak: istraživanje pokazuje da začinjena hrana pomaže očuvati zdravlje.

Studija provedena na više od 450.000 Kineza pokazala je da su oni koji su jeli začinjenu hranu 6 ili 7 puta tjedno imali 14 posto manji rizik od umiranja od onih koji su jeli začinjenu hranu jedan ili manje puta tjedno.

Morska trava

Evo vam dobar razlog da večeras pojedete sushi – ili naručite salatu s morskom travom: više od 1.000 studija potvrdilo je da morska trava smanjuje upale, poboljšava imunitet i usporava razvoj raka.

Osvrt na ove studije, objavljen u izvješću The Japanese “Longevity” Dietary Constituent, objašnjava zašto Japanci imaju najduži životni vijek.

Riba vam pomaže da živite dulje

Riba se oduvijek smatrala hranom za mozak – iz dobrog razloga. Istraživanja pokazuju da karotenoidi iz ribe štite od razvoja neuroloških bolesti.

Osim toga, omega-3 masne kiseline, koje se primjerice nalaze u lososu, cijelo tijelo održavaju mladim – studija sveučilišta Ohio State otkrila je kako omega-3 značajno smanjuje upalu, stanje koje je povezano sa svime, od alergija do raka, bolesti srca i Alzeheimerove bolesti.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh