Zamjenskim mlijekom do zdravlja

Ne morate biti vegan da biste uživali u koristima mlijeka biljnog podrijetla. Zapravo, upravo vam savjetujemo da ga pijete

Mišićno gorivo  – SOJA

Sadrži više bjelančevina za izgradnju mišića nego ostala biljna mlijeka, a na čelo krda  dospijeva zahvaljujući minimalnom udjelu zasićenih masnoća i potpunom izostanku kolesterola koji može zakrčiti arterije (a oboje će vam priskrbiti upravo “dobro staro mlijeko”).

  • PIJ DOBRO – Kad se uliju u kavu, neka se biljna mlijeka “razdvoje”, no  konzistencija sojinog ostaje netaknuta, a kava bez bijelih grudica.

Malomasno  – BADEM

Iako ima upola manje kalorija od obranog mlijeka, samo 10% njegovih ugljikohidrata te 98% manje šećera, bademovo mlijeko osigurava energiju održavajući šećer u krvi stabilnim, a masne zalihe minimalnima. Nije čudno da ga mnogi obožavaju.

  • PIJ DOBRO – Blag, orašast okus i niskokaloričnost čine ga idealnim za smoothieje ili prelijevanje zobenih pahuljica.

Dop za um – KONOPLJA

Osim ekoloških pohvala što pijete “mlijeko” napravljeno od jednog od najodrživijih usjeva, svaka porcija konoplje daje vam svih 9 esencijalnih aminokiselina uz brdo omega-3 masnih kiselina. Odlično za mozak, srce, zglobove.

  • PIJ DOBRO – Gusto i kremasto, konopljino je mlijeko odlično za kaše koje će vam ujutro razbistriti mozak.

Za oporavak – RIŽA

Da, slabo je što se tiče bjelančevina, ali zato su ugljikohidrati koje sadrži lakoprobavljivi. Usto, sadrži ih dvostruko više nego kravlje mlijeko, stoga je to idealan napitak poslije vježbanja, za obnavljanje zaliha glikogena i ubrzavanje bjelančevina na putu iz hrane u gladne mišiće.

  • PIJ DOBRO – Spakirajte porciju u proteinski shaker i ponesite na vježbanje. Ugljikohidrati će maksimalno ubrzati oporavak poslije žestoka vježbanja.

Za brz metabolizam – KOKOS

Može se usporediti s kravljim mlijekom što se tiče udjela bjelančevina i ugljikohidrata, no konkurenciju nadmašuje time što sadrži 8 puta više masnoća u obliku triglicerida srednjeg lanca. Polovina je toga laurinska kiselina – koja dokazano podiže metabolizam te ima antibakterijsko djelovanje.

  • PIJ DOBRO – Ulijte ga u espresso za elektrolitima krcat latte i popijte prije vježbanja da nabrijete sagorijevanje sala.

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh