Tuna vs losos – pobjednik u izgradnji mišića je…

Spremate ribu? Odlično! Mi smo jako zadovoljni kad je barem petak dan kad se odlučujete za ribu. Od ove dvije ribe jedna je dobila našu bitku. Ali to ne znači da je rat gotov...

Obje ribe, i tuna i losos izvrstan su i kvalitetan izvor bjelančevina, uz bogatstvo omega 3-masnih kiselina.

Tuna

  • ENERGIJA

Ni u jednom od ovih “plivača” nema ni grama ugljikohidrata, stoga ne očekujte da će vam riba dati dovoljno goriva da istrčite 10-kilometarsku utrku. Tuna sadrži kaloriju po gramu težine, ali je nadmašuje losos sa svoje 1,4 kcal.

  • MIŠIĆI

Da sudjeluju u utrci, tuna bi uništila lososa, o čemu svjedoči kvaliteta njenih mišića. Sićušni filetić od 100 g dat će vam čak 23,4 g bjelančevina (u usporedbi s 19,8 g, koliko ih daje losos). Mnogo je ribe u moru, no najviše bjelančevina sadrži tunjevina.

  • OPORAVAK

Američka uprava za hranu i lijekove (FDA) upozorava da u tuni može biti čak 27 puta više žive nego u lososu. Na sreću, za razine žive u obje vrste ribe ustanovljeno je da nisu ni približno opasne. Ipak, želite li biti sigurni, radije poslije vježbanja jedite lososa – osim ako niste obožavatelj heavy metala.

Losos

  • ENERGIJA

Losos dominira kad je riječ o davanju poticaja. Samo 200 g lososa dat će vam i više nego što vam je svakodnevno potrebno vitamina B6 i B12, koji organizmu pomažu da oslobodi energiju iz ostale hrane koju jedete. Zahvaljujući tome, primjerice, možete izvući svu snagu iz riže koju pojedete u sushiju.

  • MIŠIĆI

Bjelančevine nisu jedini sastojak mišića. Zapravo, studija teksaškog Sveučilišta A&M ustanovila je da su muškarci koji su unosili umjerenu količinu kolesterola izgradili više mišića nego oni na prehrani s malo kolesterola, bez obzira na unos bjelančevina. Istraživači smatraju da kolesterol pomaže pri obnovi mišića – i tu losos s 55 mg kolesterola nadmašuje tunu, koja ga sadrži 44 mg.

  • OPORAVAK

Kad se govori o oporavku nakon vježbanja, losos je dobro ispljuskao tunu. U 100 g lososa ima 2018 mg omega-3 masnih kiselina, a u tuni osam puta manje, 243 mg. Masne kiseline sprječavaju da se upalni procesi razbuktaju, što olakšava oporavak nakon vježbanja.

 

REZULTAT: POBJEDNIK JE LOSOS

Losos nadmašuje tunu svojim doprinosom izgradnji mišića i pospješivanju oporavka.

Preporuka srazova koji bi vas mogli zanimati:

Piletina vs svinjetina – Koje je bijelo meso bolje? – Men’s Health

Govedina vs piletina – Je li bolje crveno ili bijelo meso? – Men’s Health

Brokula vs cvjetača – što je bolje dodati u obrok poslije treninga

Krumpir vs batat – koji je krumpir bolji za oporavak nakon treninga?

Preporučujemo

Komentari

Fitness centri
▲ Povratak na vrh